Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Język reklamy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WH-KUZ-II-1-JezRek Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Język reklamy
Jednostka: Wydział Nauk Humanistycznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: polski
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

KJ-spec1_W05 KJ-spec1_W0 9 KJ-spec1_U05 KJ-spec1_K04

Skrócony opis:

Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy. Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.

Pełny opis:

Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy. Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.

Literatura:

Marek Kochan, Slogan w reklamie i polityce. Aleksandra Radziewska, Preagmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych. Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż. Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność na zajęciach online i offline (na początku semestru), aktywny udział w zajęciach online, wykonywanie zadań podczas zajęć i prac domowych (przesyłanie do wykładowcy zgodnie z informacją na platformie Moodle), wykonanie projektu (na platformie Moodle) polegającego na analizie (screnncast/ ppx) jednej reklamy telewizyjnej oraz ocena 1 pracy innego studenta (konstruktywny feedback w oparciu o kryteria omówione przed zaliczeniem).

Praktyki zawodowe:

nie dotyczy

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-01 - 2020-09-20
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Smaga, Karolina Zioło-Pużuk
Prowadzący grup: Karolina Zioło-Pużuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
E-Learning:

E-Learning (pełny kurs)

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.