Teksty biznesowe w praktyce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KUZ-M-I-2-TekBiz |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Teksty biznesowe w praktyce |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU1_W10 KU1_U10 KU1_K06 |
Wymagania wstępne: | nie dotyczy |
Pełny opis: |
Przedmiot ma charakter praktyczny - jego celem jest przekazanie wiedzy o zasadach tworzeniach najważniejszych i najczęściej spotykanych tekstów biznesowych, takich jak służbowa komunikacja e-mailowa (wewnątrzfirmowa i z klientem), agenda spotkania, notatka (tzw. minutki), prezentacja (wewnątrz- i zewnątrzfirmowa), newsletter, folder reklamowy i materiały marketingowe. Dzięki tym zajęciom student zdobędzie też wiedzę o uwarunkowaniach wizualno-językowej budowy tego rodzaju tekstów biznesowych oraz nabędzie umiejętności ich krytycznej analizy. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Punktacja ECTS: 15 godz. - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach 7 godz. – przygotowanie do ćwiczeń (napisanie, redagowanie kilku tekstów) 5 godz. – przygotowanie tematów własnych do konkretnych zagadnień i prezentacji 7 godz. – przygotowanie się w grupie do publicznej prezentacji projektu na zajęciach |
Metody i kryteria oceniania: |
wiedza: - 2 (niedostateczny) - student nie wykazuje wiedzy o podstawowych cechach gatunkowych różnych rodzajów tekstów biznesowych omówionych podczas zajęć; - 3 (dostateczny) – student posiada podstawową wiedzę na temat najważniejszych cech gatunkowych różnych rodzajów tekstów biznesowych omówionych podczas zajęć; - 4 (dobry) - student posiada wiedzę na temat najważniejszych cech gatunkowych różnych rodzajów tekstów biznesowych omówionych podczas zajęć jest oraz świadomy rodzaju narzędzi służących do tworzenia tego typu tekstów; - 5 (bardzo dobry) – student posiada wiedzę na temat wszystkich cech gatunkowych komunikacji e-mailowej, notatek, materiałów marketingowych oraz jest świadomy rodzaju narzędzi służących do tworzenia, jak i przekształcania tego typu tekstów w zależności od konwencji przyjętej w firmie Umiejętności: - 2 (niedostateczny) - student nie potrafi wskazać podstawowych cech różniących gatunki tekstów biznesowych i marketingowych; - 3 (dostateczny) – student potrafi wskazać podstawowe cechy różniące gatunki tekstów biznesowych i marketingowych, ale nie potrafi samodzielnie napisać żadnego takiego tekstu; - 4 (dobry) - student samodzielnie tworzy i redaguje podstawowe teksty o charakterze biznesowym i marketingowym; - 5 (bardzo dobry) – student swobodnie tworzy i redaguje dowolne teksty o charakterze biznesowym i marketingowym oraz potrafi pracować z dokumentacją biznesową o różnym charakterze (technicznym, kancelaryjnym) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Dąbrowska, Agnieszka Smaga, Agnieszka Wnuk | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Wnuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.