Fizykochemia materiałów II
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WM-CH-S1-E6-FMII |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Fizykochemia materiałów II |
Jednostka: | Wydział Matematyczno-Przyrodniczy. Szkoła Nauk Ścisłych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki chemiczne |
Poziom przedmiotu: | zaawansowany |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | CH1_W16; CH1_U01; CH1_U12; CH1_U13; CH1_U15; CH1_U20; CH1_K02 |
Wymagania wstępne: | brak |
Skrócony opis: |
Zajęcia wprowadzają studenta w problematykę związaną z budową i zastosowaniami różnorodnych materiałów |
Pełny opis: |
Zajęcia wprowadzają studenta w problematykę związaną z budową i zastosowaniami różnorodnych materiałów |
Literatura: |
Harry R. Allcock - Introduction to Materials Chemistry, Wiley&Sons, 2008 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
EU1: opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle EU2: porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup EU3: przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów EU4: jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka i jest w stanie dyskutować na ten temat |
Metody i kryteria oceniania: |
EU1: 5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle 4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 2.0: weryfikacja nie wykazuje, że opisuje główne typy materiałów stosowanych we współczesnym przemyśle, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę EU2: 5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup 4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 2.0: weryfikacja nie wykazuje, że porównuje właściwości różnych grup materiałów oraz właściwości materiałów należących do tych samych grup, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę EU3: 5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów 4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 2.0: weryfikacja nie wykazuje, że przygotowuje prezentację dotyczącą wybranego zagadnienia z zakresu chemii materiałów, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę EU4: 5.0: weryfikacja wykazuje, że bez uchwytnych niedociągnięć jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy 4.5: weryfikacja wykazuje, że niemal w pełni poprawnie jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 4.0: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.5: weryfikacja wykazuje, że w znacznym stopniu poprawnie lecz niekonsystentnie jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 3.0: weryfikacja wykazuje, że w większości przypadków testowych jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy, ale nie spełnia kryteriów na wyższą ocenę 2.0: weryfikacja nie wykazuje, że jest świadomy fundamentalnej roli jaką odgrywają różnorodne materiały w życiu człowieka, jest w stanie dyskutować na ten temat oraz dostrzega konieczność aktualizowania swojej wiedzy, ani że spełnia kryteria na wyższą ocenę Ocena końcowa x jest wyznaczana na podstawie wartości st(w)= 5, jeśli 4,5 < w; st(w)= 4,5, jeśli 4,25 < w ≤ 4,5; st(w)= 4, jeśli 3,75 < w ≤ 4,25; st(w)= 3,5, jeśli 3,25 < w ≤ 3,75; st(w)= 3, jeśli 2,75 < w ≤ 3,25; st(w)= 2, jeśli w ≤ 2,75 oraz na bazie podanej niżej reguły: ● x wyznacza się ze wzoru x=st(z), gdzie z jest średnią ważoną ocen z przeprowadzonych weryfikacji, w których wagi ocen z egzaminów wynoszą 2, a wagi ocen z innych form weryfikacji są równe 1 samodzielne prezentacje na ocenę egzamin pisemny i ustny |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-01 - 2021-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Janusz Lipkowski | |
Prowadzący grup: | Janusz Lipkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | |
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Arkadiusz Listkowski | |
Prowadzący grup: | Janusz Lipkowski, Arkadiusz Listkowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | |
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.