Ćwiczenia terenowe w bibliotekach, oraz instytucjach zajmujących się przechowywaniem, udostępnianiem i ochroną księgozbiorów
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WNHS-BIB2-CwTerB |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Ćwiczenia terenowe w bibliotekach, oraz instytucjach zajmujących się przechowywaniem, udostępnianiem i ochroną księgozbiorów |
Jednostka: | Wydział Nauk Historycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | historia |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | BIB2_W03 BIB2_W08 BIB2_W16 BIB2_U01 BIB2_K02 BIB2_K03 |
Wymagania wstępne: | Brak. |
Pełny opis: |
Przedmiot ma za zadanie zapoznanie studentów z organizacją i sposobem funkcjonowania wybranych bibliotek oraz instytucji zajmujących się przechowywaniem i udostępnianiem księgozbiorów. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
EU1 Student zna terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory EU2 Student ma wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu EU3 Student potrafi stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej EU4 Student potrafi ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek EU5 Student ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą student: - zna w stopniu pogłębionym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory - ma pogłębioną wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu - potrafi w stopniu pogłębionym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej - potrafi w stopniu pogłębionym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek - ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju Na ocenę dobrą student: - zna w stopniu dobrym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory - ma szeroką wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu - potrafi w stopniu dobrym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej - potrafi w stopniu dobrym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek - ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju Na ocenę dostateczną: - zna w stopniu zadowalającym terminologię odnoszącą się do organizacji i funkcjonowania bibliotek oraz instytucji kultury posiadających księgozbiory - ma zadowalającą wiedzę na temat różnic i podobieństw w sposobie funkcjonowania bibliotek różnego typu - potrafi w stopniu zadowalającym stosować terminologię z zakresu organizacji i funkcjonowania bibliotek w wypowiedzi ustnej - potrafi w stopniu zadowalającym ocenić wady i zalety systemów organizacyjnych różnych typów bibliotek - ma świadomość znaczenia bibliotek i innych instytucji posiadających księgozbiory dla rozwoju kultury kraju |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia terenowe, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Satora | |
Prowadzący grup: | Magdalena Satora | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia terenowe - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Udział w zajęciach: 30h Przygotowanie wystąpienia ustnego: 15h Konsultacje: 5 h Liczba ECTS: 50h/25 = 2 ECTS |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.