Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WNP-PE-SEM-22-JM
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium magisterskie
Jednostka: Wydział Nauk Pedagogicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 5.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA, studia II stopnia:


NP2_W04, NP2_W01,

NP2_W25, NP2_U02,

NP2_U05, NP2_K01

Skrócony opis:

Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej).

Pełny opis:

Ostateczne i samodzielne ukończenie pracy magisterskiej, pod opieką promotora, pracy o charakterze systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. Samodzielne rozwiązanie problemu praktycznego (aplikacyjnego) bądź samodzielne rozwiązanie problemu ogólnego. Ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej. Organizacja warsztatu pracy. Ostateczny dobór i analiza źródeł. Końcowa redakcja pracy naukowej. Zasady konstrukcji przypisów. Opracowanie wstępu i zakończenia. Redagowanie bibliografii. Skład komputerowy. Zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego. Omówienie metod badań empirycznych i jakościowych.

Literatura:

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Efekty kształcenia i opis ECTS:

Student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia związane z tematyką seminarium, potrafi powiązać je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z którą związana jest problematyka seminarium, zna i rozumie podstawowe zasady związane z ochroną własności intelektualnej i prawa autorskiego oraz uwarunkowań prawnych działalności naukowej i dydaktycznej. Umiejętności studenta: konstruuje rozumowania społeczno-pedagogiczne, wykraczające poza program studiów, w szczególności dowodzi twierdzenia, weryfikuje hipotezy, tworzy kontrprzykłady, sprawdza poprawność wnioskowań w budowaniu dowodów formalnych twierdzeń wykraczających poza program studiów, stosuje w razie potrzeby w danym dziale narzędzia z innych dziedzin pedagogicznych, na poziomie zaawansowanym i obejmującym pedagogikę współczesną przedstawia w mowie i piśmie pojęcia i metody dotyczące problematyki seminarium, w oparciu o literaturę w języku polskim lub obcym i inne źródła. Przygotowuje i przedstawia zaawansowane opracowanie dotyczący obranego problemu społeczno-edukacyjnego, wypowiada się w sposób swobodny, używając ścisłego języka, na temat zagadnień edukacyjnych, w rozważanych zagadnieniach wykraczających poza program studiów dostrzega struktury formalne związane z podstawowymi działami pedagogiki,  przygotowuje, oparciu o literaturą w języku polskim lub obcym, pracę pisemną na zadany temat (praca magisterska) oraz wykorzystuje literaturę pedagogiczną w procesie samokształcenia.

Udział w seminarium - 30

Studiowanie literatury - 30

Konsultacje - 30

Przygotowanie do napisania metodologii badań własnych - 60

Suma godz.: 150

Liczba ECTS: 5

Metody i kryteria oceniania:

iedza (EK 1-2):

Ocena 2 (ndst): student nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, nie potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 3 (dost): student posiada w ograniczonym stopniu podstawową wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 4 (db): student zna w pełni wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Ocena 5 (bdb): student posiada w pełni uporządkowaną i utrwaloną wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych.

Umiejętności (EK 3-4):

Ocena 2 (ndst): student nie potrafi analizować zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 3 (dost): student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 4 (db): student potrafi właściwie dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Ocena 5 (bdb): student potrafi całkowicie poprawnie dokonuje analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy.

Kompetencje (EK5):

Ocena 2 (ndst): student nie jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 3 (dost): student w minimalnym stopniu jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 4 (db): jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Ocena 5 (bdb): student otwarty i zaangażowany w wysokim stopniu do na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych.

Na ocenę końcową składają się:

1. Praca własna studenta.

2. Przygotowanie narzędzi badawczych.

3. Napisanie części rozprawy.

4. Obecność na zajęciach.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-01-31
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin, 5 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Jarosław Michalski
Prowadzący grup: Jarosław Michalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
E-Learning:

E-Learning (pełny kurs)

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego.

Pełny opis:

W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium;

zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną.

Literatura:

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne:

Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej.

Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami:

- Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

- Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych;

- Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań;

- Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych;

- Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-01 - 2022-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin, 3 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Jarosław Michalski
Prowadzący grup: Jarosław Michalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
E-Learning:

E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej).

Pełny opis:

Treści merytoryczne: student zostaje zapoznany z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi praw autorskich. Ponadto uczestnicy zajęć poznają technikę pisania pracy naukowej, sposoby gromadzenia literatury i jej wykorzystania. Wspólne dla całej grupy rozwiązywanie problemów naukowych, pomagających w napisaniu pracy magisterskiej oraz indywidualne konsultacje.

Metody oceny: podstawą uzyskania zaliczenia seminarium magisterskiego jest przedstawienie zrealizowania odpowiedniej partii materiału (III rozdziały).

Literatura:

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne:

Warunkiem jest podstawowa wiedza z podstaw metodologii badań pedagogicznych wykorzystanych przy pisaniu pracy licencjackiej.

Umiejętność analizy wyników badań.

Ostateczna redakcja tekstu pracy magisterskiej, która będzie stanowiła podstawę do przystąpienia do egzaminu dyplomowego.

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-01-31
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin, 7 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Jarosław Michalski
Prowadzący grup: Jarosław Michalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
E-Learning:

E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

W roku akademickim 2022/2023 w semestrze zimowym seminarium: 30

Liczba punktów ECTS za godziny kontaktowe: 2

Godziny niekontaktowe (praca własna studenta)

Studiowanie literatury: 30

Analiza i interpretacja wyników badań: 100

Przygotowanie i sprawdzenie pracy magisterskiej pod względem formalnym: 20

Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe: 3

Łączna liczba punktów ECTS: 5

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego.

Pełny opis:

W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium;

zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną.

Literatura:

Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011;

Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011;

Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010;

Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012;

Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011;

Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004;

Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004;

M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005;

R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013;

Wymagania wstępne:

Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej.

Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami:

- Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej;

- Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych;

- Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań;

- Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych;

- Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)

Okres: 2023-02-01 - 2023-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin, 7 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Jarosław Michalski
Prowadzący grup: Jarosław Michalski
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)