Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WNP-PE-SEM-22-JM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Nauk Pedagogicznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
5.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA, studia II stopnia: NP2_W04, NP2_W01, NP2_W25, NP2_U02, NP2_U05, NP2_K01 |
Skrócony opis: |
Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej). |
Pełny opis: |
Ostateczne i samodzielne ukończenie pracy magisterskiej, pod opieką promotora, pracy o charakterze systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. Samodzielne rozwiązanie problemu praktycznego (aplikacyjnego) bądź samodzielne rozwiązanie problemu ogólnego. Ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej. Organizacja warsztatu pracy. Ostateczny dobór i analiza źródeł. Końcowa redakcja pracy naukowej. Zasady konstrukcji przypisów. Opracowanie wstępu i zakończenia. Redagowanie bibliografii. Skład komputerowy. Zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego. Omówienie metod badań empirycznych i jakościowych. |
Literatura: |
Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011; Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011; Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010; Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012; Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011; Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004; Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004; M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005; R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013; |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia związane z tematyką seminarium, potrafi powiązać je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z którą związana jest problematyka seminarium, zna i rozumie podstawowe zasady związane z ochroną własności intelektualnej i prawa autorskiego oraz uwarunkowań prawnych działalności naukowej i dydaktycznej. Umiejętności studenta: konstruuje rozumowania społeczno-pedagogiczne, wykraczające poza program studiów, w szczególności dowodzi twierdzenia, weryfikuje hipotezy, tworzy kontrprzykłady, sprawdza poprawność wnioskowań w budowaniu dowodów formalnych twierdzeń wykraczających poza program studiów, stosuje w razie potrzeby w danym dziale narzędzia z innych dziedzin pedagogicznych, na poziomie zaawansowanym i obejmującym pedagogikę współczesną przedstawia w mowie i piśmie pojęcia i metody dotyczące problematyki seminarium, w oparciu o literaturę w języku polskim lub obcym i inne źródła. Przygotowuje i przedstawia zaawansowane opracowanie dotyczący obranego problemu społeczno-edukacyjnego, wypowiada się w sposób swobodny, używając ścisłego języka, na temat zagadnień edukacyjnych, w rozważanych zagadnieniach wykraczających poza program studiów dostrzega struktury formalne związane z podstawowymi działami pedagogiki, przygotowuje, oparciu o literaturą w języku polskim lub obcym, pracę pisemną na zadany temat (praca magisterska) oraz wykorzystuje literaturę pedagogiczną w procesie samokształcenia. Udział w seminarium - 30 Studiowanie literatury - 30 Konsultacje - 30 Przygotowanie do napisania metodologii badań własnych - 60 Suma godz.: 150 Liczba ECTS: 5 |
Metody i kryteria oceniania: |
iedza (EK 1-2): Ocena 2 (ndst): student nie posiada podstawowej wiedzy w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, nie potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych. Ocena 3 (dost): student posiada w ograniczonym stopniu podstawową wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych. Ocena 4 (db): student zna w pełni wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych. Ocena 5 (bdb): student posiada w pełni uporządkowaną i utrwaloną wiedzę w zakresie metod badań ilościowych i jakościowych, potrafi samodzielnie dobrać i opracować narzędzie badawcze do rozwiązania postawionych problemów badawczych. Umiejętności (EK 3-4): Ocena 2 (ndst): student nie potrafi analizować zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy. Ocena 3 (dost): student potrafi w ograniczonym stopniu dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy. Ocena 4 (db): student potrafi właściwie dokonać analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy. Ocena 5 (bdb): student potrafi całkowicie poprawnie dokonuje analizy zasadności doboru terenu i grupy badawczej oraz narzędzi badawczych do rozwiązania postawionych problemów badawczych w swojej pracy. Kompetencje (EK5): Ocena 2 (ndst): student nie jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych. Ocena 3 (dost): student w minimalnym stopniu jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych. Ocena 4 (db): jest otwarty na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych. Ocena 5 (bdb): student otwarty i zaangażowany w wysokim stopniu do na wykorzystanie różnych metod i samodzielnego układania narzędzi badawczych. Na ocenę końcową składają się: 1. Praca własna studenta. 2. Przygotowanie narzędzi badawczych. 3. Napisanie części rozprawy. 4. Obecność na zajęciach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin, 5 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Jarosław Michalski | |
Prowadzący grup: | Jarosław Michalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego. |
|
Pełny opis: |
W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium; zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej; ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną. |
|
Literatura: |
Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011; Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011; Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010; Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012; Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011; Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004; Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004; M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005; R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013; |
|
Wymagania wstępne: |
Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej. Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami: - Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej; - Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; - Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; - Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; - Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin, 3 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Jarosław Michalski | |
Prowadzący grup: | Jarosław Michalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Celem seminarium magisterskiego jest przygotowanie do ostatecznego ukończenia samodzielnej pracy z tekstami humanistyczno-pedagogicznymi, przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania problemów społecznych wykraczających poza program studiów. Ponadto chodzi o wykształcenie umiejętności przygotowywania i przedstawiania referatów o tematyce społeczno-edukacyjnej oraz przygotowanie do ostatecznej redakcji własnego tekstu pedagogicznego (pracy magisterskiej). |
|
Pełny opis: |
Treści merytoryczne: student zostaje zapoznany z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi praw autorskich. Ponadto uczestnicy zajęć poznają technikę pisania pracy naukowej, sposoby gromadzenia literatury i jej wykorzystania. Wspólne dla całej grupy rozwiązywanie problemów naukowych, pomagających w napisaniu pracy magisterskiej oraz indywidualne konsultacje. Metody oceny: podstawą uzyskania zaliczenia seminarium magisterskiego jest przedstawienie zrealizowania odpowiedniej partii materiału (III rozdziały). |
|
Literatura: |
Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011; Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011; Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010; Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012; Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011; Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004; Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004; M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005; R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013; |
|
Wymagania wstępne: |
Warunkiem jest podstawowa wiedza z podstaw metodologii badań pedagogicznych wykorzystanych przy pisaniu pracy licencjackiej. Umiejętność analizy wyników badań. Ostateczna redakcja tekstu pracy magisterskiej, która będzie stanowiła podstawę do przystąpienia do egzaminu dyplomowego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin, 7 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Jarosław Michalski | |
Prowadzący grup: | Jarosław Michalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | W roku akademickim 2022/2023 w semestrze zimowym seminarium: 30 Liczba punktów ECTS za godziny kontaktowe: 2 Godziny niekontaktowe (praca własna studenta) Studiowanie literatury: 30 Analiza i interpretacja wyników badań: 100 Przygotowanie i sprawdzenie pracy magisterskiej pod względem formalnym: 20 Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe: 3 Łączna liczba punktów ECTS: 5 |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Celem zajęć - na tym etapie przygotowania jest ukończenie części teoretycznej pracy dyplomowej, polegającej na samodzielnej analizie zebranego materiału pod kątem określonego celu pracy. Ponadto założeniem seminarium magisterskiego w tym semestrze jest przygotowanie podstaw metodologicznych pracy dyplomowej,o wcześniej określonym charakterze tzn. systematyzującym i projektowym, badawczym lub aplikacyjnym. W ten sposób samodzielnie przygotowywana praca w konsekwencji prowadzić będzie do przygotowania studenta, aby samodzielnie rozwiązywał różnorodne problemy wychowawczo - praktyczne (aplikacyjne) bądź problemy ogólne. Dlatego w ramach seminarium magisterskiego zostaną przeanalizowane następujące zagadnienia: ogólna charakterystyka pisania pracy magisterskiej; organizacja warsztatu pracy; dobór i analiza źródeł; redakcja pracy - język i styl pracy naukowej; zasady konstrukcji przypisów; omówienie metod badań empirycznych i jakościowych; omówienie poszczególnych etapów postępowania badawczego; kryteria doboru obszaru badawczego; zapoznanie ze sposobami krytycznej analizy tekstu naukowego. |
|
Pełny opis: |
W świetle powyżej wskazanych celów (w skróconym opisie) podjęte zostaną odpowiednie działanie mające osiągnąć cele szczegółowe, według których student zna historyczny rozwój pojęć związanych z tematyką seminarium, zna twierdzenia powiązane z tematyka seminarium, potrafi połączyć je z twierdzeniami z podstawowego kursu studiów na kierunku pedagogika, zna techniki obliczeniowe właściwe dla dziedziny, z która związana jest problematyka seminarium; zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej; ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej; umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; potrafi dokonać wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej; ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności; student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, potrafi zachęcać innych do zdobywania wiedzy; potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia. Potrafi analizować i formować swoją postawę etyczną. |
|
Literatura: |
Bereznicki F., Praca dyplomowa na studiach I i II stopnia z nauk społecznych, Kraków 2011; Kubinowski D., Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia, metodyka, ewaluacja, Lublin 2011; Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2010; Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badan pedagogicznych, Kraków 2012; Palka S., Podstawy metodologii badań w pedagogice, Gdańsk 2011; Pilch T., Zasady badań pedagogicznych, Warszawa 2004; Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków 2004; M. Weglicka, Jak pisac prace magisterska?, Kraków 2005; R. Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2013; |
|
Wymagania wstępne: |
Wymagania wstępne obejmują: znajomość zagadnień z przedmiotów podstawowych i kierunkowych objętych planem studiów I stopnia na kierunku pedagogika. Podstawowa znajomość zagadnień metodologicznych oraz umiejętność przygotowywania kwerendy bibliograficznej. Ponadto na tym etapie przygotowywania student ma przygotowana część teoretyczna pracy magisterskiej i charakteryzuje się następującymi umiejętnościami: - Student zna specyfikę różnych metod badawczych występujących w pedagogice oraz ma pogłębioną, rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii i metodologii zastosowanych do badań przedmiotu pracy dyplomowej; - Student ma dobrą orientację w literaturze przedmiotu (autorzy, ich dokonania, ośrodki i szkoły badawcze), obejmującej zakres tematyki pracy dyplomowej, z uwzględnieniem opracowań dotyczących kontekstów historycznych, kulturowych, socjologicznych, psychologicznych i pedagogicznych, językoznawczych; - Student umie samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; potrafi gromadzić i integrować wiedzę z zakresu pedagogiki oraz dyscyplin pokrewnych, w kontekście przedmiotu własnych badań; - Posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów , wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowana argumentacją w kontekście wybranych perspektyw metodologicznych, teoretycznych i empirycznych; - Potrafił i dokonał wyboru właściwej metody oraz narzędzi badawczych, pozwalających na rozwiązywanie problemów, będących przedmiotem pracy dyplomowej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin, 7 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Jarosław Michalski | |
Prowadzący grup: | Jarosław Michalski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.