Media społecznościowe jako forma komunikacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-BGC-N-2-MS |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Media społecznościowe jako forma komunikacji |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | BwGC_W07, BwGC_W13 |
Wymagania wstępne: | brak wymagań wstępnych |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest pogłębienie wiedzy studentów w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w procesie komunikacji społecznej. Tematyka zajęć została dostosowana do specyfiki kierunku studiów. Podczas kursu omówione zostaną zagadnienia zawiązane z teorią komunikowania w perspektywie nauk społecznych, aktywności człowieka w przestrzeni nowych mediów, jak również szczegółowe aspekty wykorzystania mediów społecznościowych w różnych obszarach komunikacji (charakterystyka i funkcje social media, zasady i strategie budowania komunikacji, stosowane narzędzie, dylematy etyczne). |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
BwGC_W07, Student zna podstawowe cechy, typy, formy oraz modele procesu komunikowania społecznego. Student zna najważniejsze aspekty funkcjonowania kultury masowej i nowych mediów we współczesnych społeczeństwach. Potrafi wskazać cechy komunikacji internetowej i obszary aktywności człowieka w przestrzeni wirtualnej. BwGC_W13 Student potrafi scharakteryzować media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnej komunikacji (typy, wybrane przykłady na rynku w Polsce). Student ma wiedzę na temat obszarów wykorzystania social media przez współczesne organizacje w komunikacji biznesowej: narzędzia, strategie marketingowe, zasady komunikacji. Opisuje wykorzystanie mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych. Zna zagadnienia etyczne związane z prowadzeniem procesu komunikacji w tych mediach - rzetelność, wiarygodność itp. |
Metody i kryteria oceniania: |
BwGC_W07, Student zna podstawowe cechy, typy, formy oraz modele procesu komunikowania społecznego. Student zna najważniejsze aspekty funkcjonowania kultury masowej i nowych mediów we współczesnych społeczeństwach. Potrafi wskazać cechy komunikacji internetowej i obszary aktywności człowieka w przestrzeni wirtualnej: - na ocenę 2,0 student nie posiada wiedzy w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 3,0 student posiada jedynie elementarną wiedzę w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 4,0 student dobrze orientuje się w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 5,0 student bardzo dobrze opanował wiedzę teoretyczną w zakresie opisanej tematyki. BwGC_W13 Student potrafi scharakteryzować media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnej komunikacji (typy, wybrane przykłady na rynku w Polsce). Student ma wiedzę na temat obszarów wykorzystania social media przez współczesne organizacje w komunikacji biznesowej: narzędzia, strategie marketingowe, zasady komunikacji. Opisuje wykorzystanie mediów społecznościowych w sytuacjach kryzysowych. Zna zagadnienia etyczne związane z prowadzeniem procesu komunikacji w tych mediach - rzetelność, wiarygodność itp.: -na ocenę 2,0 student nie posiada wiedzy w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 3,0 student posiada jedynie elementarną wiedzę w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 4,0 student dobrze orientuje się w zakresie opisanej tematyki, - na ocenę 5,0 student bardzo dobrze opanował wiedzę teoretyczną w zakresie opisanej tematyki. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Markocka | |
Prowadzący grup: | Magdalena Markocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Markocka | |
Prowadzący grup: | Magdalena Markocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Magdalena Markocka | |
Prowadzący grup: | Magdalena Markocka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Opis ECTS (2 pkt = 60h): - uczestnictwo w konwersatorium (możliwe 2 nieobecności, do zaliczenia przedmiotu wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 50% zajęć) - 15h - lektura tekstów omawianych na zajęciach - 20h - przygotowanie prezentacji na wybrany temat - case study wybranego medium społecznościowego - 25h |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.