Seminarium dyplomowe (licencjackie)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-CWC-N-1-SEM-ZM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe (licencjackie) |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=9299 |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
LUB
14.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | CwC1_W06 - Ma podstawową wiedzę z zakresu prawa autorskiego CwC1_W07 - Zna zasady i metodologię przeprowadzania analiz CwC1_W18 - Ma wiedzę o prawnych/ ekonomicznych/społecznych/technicznych aspektach mediów społecznościowych CwC_U10 - Potrafi posługiwać się narzędziami informatycznymi w przeprowadzaniu badań CwC1_K03 - Potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
Skrócony opis: |
Seminarium licencjackie z zakresu socjologii Internetu, psychologii Internetu, real times marketing, cyberbezpieczeństwa, buzz marketing, viral marketing, branża gamingowa, ekonomika Internetu, e-commerce. |
Pełny opis: |
Przed rozpoczęciem nauki przedmiotu student powinien: a) znać zasady cytowania i parafrazowania cudzych tekstów, opracowania bibliografii i przypisów; b) przestrzegać podstawowych reguł kompozycji i stylu rozprawy naukowej; c) posiadać minimalne doświadczenie w zakresie komputerowej redakcji tekstu. Seminarium licencjackie z zakresu socjologii Internetu, psychologii Internetu, real times marketing, cyberbezpieczeństwa, buzz marketing, viral marketing, branża gamingowa, ekonomika Internetu, e-commerce. |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: S. Nowak, Metodologia badań społecznych, PWN, Warszawa 2007 (1985) R.A. Podgórski, Metodologia badań socjologicznych O W Branta, Bydgoszcz 2007. K. Popper Logika odkrycia naukowego, Rozdział 1 (Przegląd niektórych problemów podstawowych), PWN Warszawa 1977 E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, PWN, Warszawa; Rozdz 1-2-3. S. Ossowski, Wzory nauk przyrodniczych wobec osobliwości zjawisk społecznych, [w] Sztompka, P. i J. Kuć (red.) Socjologia. Lektury, Wyd. Znak, Kraków; s. 28-34. Nachmias Ch. F., Nachmias D., 2001, Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań, Cz. I. P. Kawalec, Przyczyna i wyjaśnianie, UL 2006; Wprowadzenie, Rozdz. 1 i Zakończenie. M. Kuszyk-Bytniewska, Zagadnienia teoriopoznawcze w socjologii, [w] Hetmański, M. Hetmański, Epistemologia współcześnie, UNIVERSITAS Kraków, 2007; s. 193-238 A. Giddens, Czym zajmują się socjologowie [w] Sztompka, P. i J. Kuć (red.) Socjologia. Lektury, Wyd. Znak, Kraków; s. 17-27. Literatura uzupełniająca: K. Ajdukiewicz, Logika Pragmatyczna, PWN, Warszawa 1965. E. Durkheim, Co to jest fakt społeczny, [w] Sztompka, P. i J. Kuć (red.) Socjologia. Lektury, Wyd. Znak, Kraków; s. 266-71 J. H. Turner, Struktura teorii socjologicznej, Warszawa 2004, s.1-5 oraz Rozdz. 44 W. Marciszewski, Metodologia nauk empirycznych [w:] Mała encyklopedia logiki, wyd. 2, Ossolineum 1988. A. Jabłoński, Budowanie społeczeństwa wiedzy. Z teorii społecznej K. R. Poppera, Teoria wiedzy jako metodologiczna analiza reguł uzasadniania naukowego, s. 40-79; oraz Socjologiczny wymiar badań Poppera nad wiedza, s. 224-348 A. Giddens, Nowe zasady metody socjologicznej, ’NOMOS’ Kraków, 2001 M. Zemło, Pragmatyczny model socjologii wiedzy, [w] Bytniewski, P., , i M. Chałubiński (red.) Teoretyczne podstawy socjologii wiedzy, UMCS, 2006. s. 24-37 W. Outhwaite, Turner S. P., The SAGE Handbook of Social Science Methodology, SAGE Publication, London |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Profil studiów: Ogólnoakademicki Forma studiów: Stacjonarne Rodzaj przedmiotu: Przedmiot obowiązkowy; Moduł 30 - seminarium licencjackie Wymagania wstępne: znajomość zasad cytowania i parafrazy cudzych tekstów, opracowania bibliografii, przypisów, a także podstawowych reguł kompozycji i stylu rozprawy naukowej. Punkty ECTS: 4 Bilans nakładu pracy studenta: udział w seminariach w trybie zdalnym – 10h, przygotowanie do zajęć – 5 h, przygotowanie pracy licencjackiej – 15 h; razem – 30 h Wskaźniki ilościowe: nakład pracy studenta: a)związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 20 h (2 pkt ECTS), b) o charakterze praktycznym - 10 h (2 pkt ECTS). |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody dydaktyczne: praca indywidualna Metody dydaktyczne: rozprawa licencjacka Udział w zajęciach w trybie zdalnym: Link MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a1247223af6eb4d528e3f269538f3e63b%40thread.tacv2/Seminarium%2520licencjackie?groupId=0bfb7fe3-5a57-457d-9b6d-58c03bc8315d&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 Oceny: Ocena: 2 Student nie zna zasad i metodologi przeprowadzania analiz. Student nie potrafi posługiwać się narzędziami informatycznymi. Student nie potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do dokonywania analiz/badań. Student nie umie administrować bazami danych. Student nie analizuje krytycznie literaturę przedmiotu/ Student nie stosuje systemu przypisów. Ocena: 3 Student zna zasady i metodologię przeprowadzania analiz w stopniu dostatecznym Student potrafi posługiwać się narzędziami informatycznymi w stopniu dostatecznym Student potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do dokonywania analiz/badań w stopniu dostatecznym Student umie administrować bazami danych w stopniu dostatecznym Student analizuje krytycznie literaturę przedmiotu w stopniu dostatecznym Student stosuje system przypisów w stopniu dostatecznym Ocena: 4 Student zna zasady i metodologię przeprowadzania analiz w stopniu dobrym Student potrafi posługiwać się narzędziami informatycznymi w stopniu dobrym Student potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do dokonywania analiz/badań w stopniu dobrym Student umie administrować bazami danych w stopniu dobrym Student analizuje krytycznie literaturę przedmiotu w stopniu dobrym Student stosuje system przypisów w stopniu dobrym Ocena: 5 Student zna zasady i metodologię przeprowadzania analiz w stopniu b.dobrym Student potrafi posługiwać się narzędziami informatycznymi w stopniu b.dobrym Student potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do dokonywania analiz/badań w stopniu b. dobrym Student umie administrować bazami danych w stopniu b. dobrym Student analizuje krytycznie literaturę przedmiotu w stopniu b. dobrym Student stosuje system przypisów w stopniu b. dobrym |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ SEMLI
PT |
Typ zajęć: |
Seminarium licencjackie, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Zarzecki | |
Prowadzący grup: | Marcin Zarzecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium licencjackie - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEMLI
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium licencjackie, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marcin Zarzecki | |
Prowadzący grup: | Marcin Zarzecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium licencjackie - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.