Metodologia badań naukowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WS-EK-MGR-MBN | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodologia badań naukowych | ||
Jednostka: | Instytut Socjologii | ||
Grupy: | |||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
||
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | EM2_U05, EM2_U06 |
||
Skrócony opis: |
Podstawowym celem zajęć jest przyswojenie przez Studentów podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów prowadzenia badań naukowych i metod ich weryfikacji, opisywania, wnioskowania. Kluczowym elementem zajęć jest zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych przy pisaniu prac naukowych. |
||
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
ECTS 4 pkt Podział ECTS: • uczestnictwo w zajęciach 30h - 1 pkt ECTS • przygotowywanie prac domowych 30h - 1 pkt ECTS • przygotowanie do kolokwium 30h - 1 pkt ECTS • zapoznanie z literaturą 30 h - 1 pkt ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-01-31 |
![]() |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin, 44 miejsc ![]() |
|
Koordynatorzy: | Magdalena Hryniewicka | |
Prowadzący grup: | Magdalena Hryniewicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Literatura: |
Literatura 1. K. Mazurek-Łopacińska (red.), Badania marketingowe teoria i praktyka, Warszawa 2005. 2. G. A. Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Warszawa 2002. 3. P. Hague, Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników, Gliwice 2006. 1.Hajduk Z., Ogólna metodologia nauk, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2005. 1.Creswell J., Projektowanie badań naukowych. J Metody jakościowe, ilościowe i mieszane, wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kraków 2013. 2.Radomski D., Grzanka A., Metodologia badań naukowych w medycynie, UM Poznań 2011 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.