Projekt / konferencja
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WS-PO-EU-UwKzR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Projekt / konferencja |
Jednostka: | Instytut Politologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | wpisz symbol/symbole efektów kształcenia |
Skrócony opis: |
Kontynuacja zajęć "Projekt badawczy" z poprzedniego semestru. Zajęcia poświęcone są doskonaleniu umiejętności prezentowania wyników badań w formie pisemnej i ustnej |
Pełny opis: |
Zajęcia są kontynuacja zajęć "Projekt badawczy" z poprzedniego semestru. Ich podstawowym celem jest doskonalenie umiejętności prezentowania wyników badań w formie pisemnej i ustnej. Podczas zajęć studenci uczą się: - analizy przeprowadzonych przez siebie zajęć pod kątem ich celu, hipotezy, zastosowanej metody, najważniejszych wyników i wniosków, wartości badań oraz charakteru nowatorskiego - pisemnej prezentacji swoich badań jako: a. artykułów naukowych b. krótkiej noty/komunikatu c. postera/grafiki/wykresu Ta część zajęć kończy się przygotowaniem: artykułu z badań, krótkiej noty, oraz grafiki. - ustnej prezentacji swoich badań jako a. pełnego referatu/wystąpienia na konferencji b. krótkiego komunikatu c. głosu w dyskusji Ta część zajęć kończy się przygotowaniem: wygłoszeniem komunikatu z badań oraz pełnego referatu na zajęciach w grupie, lub na wewnętrznej konferencji. |
Literatura: |
Radosław Zenderowski, Technika pisania prac magisterskich, Warszawa 2005. Stefan Nowak. Metodologia nauk społecznych, Warszawa 2010 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Zajęcia ukierunkowane na następujące efekty kształcenia: - Umiejętność analizy przeprowadzonych przez siebie badań pod kątem ich wartości, istoty i wniosków wartych zakomunikowania, utrwalenia - Umiejętność pisemnej prezentacji wyników badań - Umiejętność ustnej prezentacji wyników badań |
Metody i kryteria oceniania: |
Ad. Umiejętność analizy przeprowadzonych przez siebie badań pod kątem ich wartości, istoty wniosków wartych zakomunikowania, utrwalenia: - Studentka/student potrafi określić cel, hipotezę i tezy swych badań (ocena dostateczna) - Studentka/student potrafi określić cel, hipotezę i tezy swych badań, a także przekonująco wskazać ich najważniejsze i najbardziej wartościowe wnioski, (ocena dobra) - Studentka/student potrafi określić cel, hipotezę i tezy swych badań, a także przekonująco wskazać ich najważniejsze i najbardziej wartościowe wnioski, oraz określić ich ocenę na tle stanu badań (ocena bardzo dobra) Ad. Umiejętność pisemnej prezentacji wyników badań: - Studentka/student potrafi przygotować pisemny komunikat ze swoich badań (ocena dostateczna) - Studentka/student potrafi przygotować pisemny komunikat oraz artykuł ze swoich badań (ocena dobra) - Studentka/student potrafi przygotować pisemny komunikat, artykuł oraz wykres/graficzną prezentację wyników swoich badań (ocena bardzo dobra) Ad. Umiejętność ustnej prezentacji wyników badań: - Studentka/student potrafi ustnie (nie czytając) przedstawić czytelny komunikat ze swych badań ( na 5 minut) - Studentka/student potrafi ustnie (nie czytając) przedstawić czytelny referat ze swoich badań (15-20 minut) - Studentka/student potrafi ustnie (nie czytając) przedstawić czytelny komunikat ze swych badań ( na 5 minut) oraz referat (15-20 minut) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.