Marketing mobilny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WT-DKS-P-SPMM |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Marketing mobilny |
Jednostka: | Wydział Teologiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | DL_U17 DL_U11 DL_U15 DL_K07 |
Skrócony opis: |
Studenci zapoznają się z istotą zagadnień związanych z marketingiem mobilnym. Ćwiczenia opierają się na analizie narzędzi wykorzystywanych w działaniach marketingowych w mediach elektronicznych, zaś część teoretyczna zajęć dotyczy wybranych aspektów teorii marketingowych. Studenci poprzez projektowanie rozwiązań (projekty grupowe), realizować będą zadania związane z wykorzystaniem technologii cyfrowych we współczesnej komunikacji marketingowej. |
Pełny opis: |
Podczas ćwiczeń studenci poznają wybrane aspekty teorii marketingowych oraz realizują projekty związane z odpowiednim doborem narzędzi marketingu mobilnego do komunikacji na linii marka – klient. Celem takiego działania jest odpowiednie przygotowanie praktyczne z zakresu wykorzystania możliwości, jakie daje marketing mobilny. Podbudowa teoretyczna ma stanowić podstawę do doboru odpowiednich środków, które następnie zostaną wykorzystane podczas realizacji projektów grupowych. |
Literatura: |
- Dejnaka A., Marketing mobilny, Difin, Warszawa 2019 - Żukowski M, Twoja firma w Social media. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, Onepress, Gliwice, 2018 - Mazurek G., E-Marketing Strategia Planowanie Praktyka, Poltext, Warszawa, 2018 - Sznajder A., Technologie mobilne w marketingu, Wolter Kluwer, Warszawa, 2014 - Konkol S., Marketing mobilny, Helion, Gliwice, 2013 - Maciorowski A., E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, Edgard, Warszawa, 2013 www.nowymarketing.pl www.marketing.org.pl www.marketingprzykawie.pl www.socialpress.pl www.antyweb.pl |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Student: - opisuje mechanizmy komunikacji marketingowej pomiędzy marką a klientem _W - zna nowoczesne narzędzia właściwe dla mediów i zawodów związanych z komunikacją marketingową _W - wykorzystuje odpowiednie narzędzia public relations, promocji i reklamy do przekazu marketingowego_U - dobiera działania reklamowe w Internecie do marki i grupy docelowej _U - aktywnie uczestniczy w wykonywaniu zadań w zespole _K - potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę w rozwoju zawodowym związanym z pracą w mediach i marketingu _K Opis ECTS: Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 przygotowanie do ćwiczeń: 10 praca własna, warsztatowa: 20 suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30= 2 |
Metody i kryteria oceniania: |
W odniesieniu do efektów kształcenia: 1. opisuje mechanizmy komunikacji marketingowej pomiędzy marką a klientem _W - na ocenę ndst (2): nie jest w stanie opisać mechanizmów komunikacji - na ocenę dst (3): opisuje jedynie podstawowe mechanizmy komunikacji między marką a klientem - na ocenę db (4): opisuje ze zrozumieniem mechanizmy komunikacji - na ocenę bdb (5): opisuje ze zrozumieniem mechanizmy komunikacji pomiędzy marką a klientem i swobodnie odnosi wiedzę do współczesnych działań branżowych 2. zna nowoczesne narzędzia właściwe dla mediów i zawodów związanych z komunikacją marketingową _W - na ocenę ndst (2): nie jest w stanie wymienić nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej - na ocenę dst (3): wymienia podstawowe, najbardziej oczywiste narzędzia komunikacji marketingowej - na ocenę db (4): wymienia narzędzia komunikacji dokonując ich oceny pod kątem atrakcyjności dla odbiorcy na ocenę bdb (5): wymienia narzędzia komunikacji swobodnie szeregując je pod kątem atrakcyjności, dostępności, wpływu na wizerunek marki oraz wskazując kierunki rozwoju danego narzędzia. 3. wykorzystuje odpowiednie narzędzia public relations, promocji i reklamy w komunikacji marketingowej _U - na ocenę ndst (2): nie potrafi wykorzystać żadnych narzędzi public relations, promocji i reklamy do komunikacji marketingowej - na ocenę dst (3): wykorzystuje podstawowe narzędzia używane do komunikacji - na ocenę db (4): poprawnie dobiera odpowiednie narzędzia, ale nie jest w stanie swobodnie nimi operować w miarę zmieniających się potrzeb, danych, grup docelowych czy uwarunkowań - na ocenę bdb (5): dobiera odpowiednie narzędzia oraz swobodnie nimi operuje, dostosowując je do aktualnych zadań 4. dobiera działania reklamowe w Internecie do marki i grupy docelowej _U - na ocenę ndst (2): nie jest w stanie dobrać działań reklamowych w Internecie do marki i grupy docelowej - na ocenę dst (3): dostosowuje działania reklamowe do grupy docelowej w sposób najbardziej oczywisty, nie zawsze są to działania pasujące również do marki - na ocenę db (4): dobiera działania reklamowe w Internecie do marki i grupy docelowej w sposób poprawny, ale mało kreatywny, nie zawsze jest w stanie uzasadnić wybór (dobór intuicyjny) - na ocenę bdb (5): dobiera działania reklamowe do marki i grupy docelowej w sposób poprawny, twórczy i jest w stanie w pełni racjonalnie uzasadnić podjęte decyzje 5. krytycznie odbiera komunikaty reklamowe i promocyjne w Internecie _K - na ocenę ndst (2): nie poddaje odbieranych komunikatów krytyce lub dąży jedynie do unikania kontaktu z reklamami w Internecie - na ocenę dst (3): poddaje komunikaty reklamowe, z którymi ma styczność jedynie powierzchownej krytyce - na ocenę db (4): poddaje komunikaty reklamowe, z którymi ma styczność w Internecie analizie krytycznej, potrafi w sposób spokojny i racjonalny wskazać ich najważniejsze elementy, zastosowane środki wyrazu i rozpoznać grupę docelową - na ocenę bdb (5): poddaje komunikaty, z którymi ma styczność w Internecie, analizie krytycznej w sposób systematyczny i racjonalny, jest w stanie w większości sytuacji bezbłędnie wskazać zastosowane techniki przyciągania uwagi i wywierania wpływu, potrafi ocenić skuteczność danej reklamy, określić jej grupę docelową i założenia, które miała realizować. 6. aktywnie uczestniczy w wykonywaniu zadań w zespole _K -na ocenę ndst (2): nie uczestniczy w wykonywaniu zadań zespołowych - na ocenę dst (3): rzadko uczestniczy w wykonywaniu zadań zespołowych lub nie przykłada się do pracy w grupie - na ocenę 4 (db): często uczestniczy w wykonywaniu zadań zespołowych, jednak nie generuje pomysłów i nie wpływa mobilizująco na pozostałych członków zespołu - na ocenę bdb (5): bierze udział we wszystkich grupowych zadaniach, mobilizuje zespół, generuje pomysły, potrafi być liderem grupy Osiągnięte przez: Wykład konwersatoryjny Dyskusja panelowa Giełda pomysłów (burza mózgów) Metoda ćwiczeniowa Metoda projektu Studium przypadku Ocena: średnia poszczególnych prac wykonywanych w trakcie zajęć i jako prace domowe (2/5 oceny) oraz wyniku kolokwium (3/5 oceny) Kolokwium końcowe w formie projektu grupowego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Knecht | |
Prowadzący grup: | Tomasz Knecht | |
Strona przedmiotu: | http://9in3iwi | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
KOD W PRZYPADKU PROWADZENIA ZAJĘĆ NA MS TEAMS - 9in3iwi |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Knecht | |
Prowadzący grup: | Tomasz Knecht | |
Strona przedmiotu: | http://d3qj36k | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
KOD W PRZYPADKU PROWADZENIA ZAJĘĆ NA MS TEAMS - 9in3iwi |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Knecht | |
Prowadzący grup: | Tomasz Knecht | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a6wNGT5ERCv8apCoMGGnqEQG3MjDS7sSf8Wzq6QLsLzY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=df9387cf-57a9-42d1-96b9-8f94dbbda470&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
KOD W PRZYPADKU PROWADZENIA ZAJĘĆ NA MS TEAMS - o1gyqjd |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.