Religiology and interreligious dialogue
General data
Course ID: | WT-DTE-SR |
Erasmus code / ISCED: |
08.2
|
Course title: | Religiology and interreligious dialogue |
Name in Polish: | Religia i dialog miedzyreligijny |
Organizational unit: | Institute of General Theology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Seminarium magistersko-doktoranckie, służące jego uczestnikom do przygotowania pracy magisterskiej bądź dysertacji na wybrany temat, zatwierdzony przez Radę Wydziału. |
Full description: |
(in Polish) 1. Metody kwerendy naukowej 2. Sposoby zbierania i segregowania przeczytanego materiału 3. Układanie planu pracy 4. Prezentacja dokonań naukowych magistrantów i doktorantów 5. Dyskusja z elementami korekty i ewaluacji osiągnięć naukowych 6. Metody naukowej analizy teksty 7. Metodologia pracy naukowej 8. Przygotowanie pracy dyplomowej do publikacji 9. Współpraca z wydawnictwami i redakcjami czasopism naukowych |
Bibliography: |
(in Polish) Literatura podstawowa: H. Seweryniak, Metodyka pisania prac dyplomowych, Płock 2000 G Gambarelli, Z. Łucki, Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską : wybór tematu, pisanie, prezentowanie, publikowanie,Kraków 2001 Literatura uzupełniająca: S. Cottrell, Podręcznik umiejętności studiowania, Poznań 2007 M. Chmielewski, Poradnik doktoranta Wydziału Teologii KUL, Lublin 2007 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) EK nr 1 - Student ma pogłębioną wiedzę o powiązaniach teologii z innymi dziedzinami nauki, a zwłaszcza z naukami humanistycznymi, społecznymi i prawnymi, pozwalającą na integrowanie perspektyw właściwych dla kilku dyscyplin naukowych EK nr 2 - Student potrafi samodzielnie wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i integrować informacje z wykorzystaniem różnych źródeł oraz formułować na tej podstawie krytyczne sądy z wykorzystaniem wiedzy teologicznej. Posiada również podstawowe umiejętności badawcze w zakresie dyscyplin pomocniczych teologii. EK nr 3 - Student ma świadomość złożoności rzeczywistości i rozumie potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywanych problemów. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Prowadzący zajęcia uwzględnia wszystkie trzy zakresy zdobycia przez studenta efektów kształcenia. Ocena pozytywna uzyskanych efektów kształcenia następuje przez wpisanie studentowi zaliczenia do indeksu i wprowadzenia go do systemu USOS. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.