Konsultacje filozoficzne – tutoring 1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WF-FI-212-KONBUG |
Kod Erasmus / ISCED: |
08.1
|
Nazwa przedmiotu: | Konsultacje filozoficzne – tutoring 1 |
Jednostka: | Instytut Filozofii |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ae59a1d67eb72405380350a6282d2d9dc%40thread.tacv2/conversations?groupId=da35f8ed-343d-4207-8827-63ab1c5bb9c6&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FI2_W09 FI2_W11 FI2_U05 FI2_U16 FI2_K06 |
Skrócony opis: |
Zajęcia są szczególną sposobnością dla studentów do przedyskutowania swoich zainteresowań filozoficznych, toku studiów i perspektyw zawodowych. Ponadto mają umożliwić uczestnikom pełniejsze wniknięcie w wybrane i interesujące ich zagadnienie filozoficzne oraz ukierunkowanie własnych poszukiwań w tym zakresie. |
Pełny opis: |
Zajęcia są szczególną sposobnością dla studentów do przedyskutowania swoich zainteresowań filozoficznych, toku studiów i perspektyw zawodowych. Ponadto mają umożliwić uczestnikom pełniejsze wniknięcie w wybrane i interesujące ich zagadnienie filozoficzne oraz ukierunkowanie własnych poszukiwań w tym zakresie. |
Literatura: |
Charakter zajęć wyklucza możliwość preselekcji literatury. Konkretna lektura zostanie zaproponowana i ustalona w trakcie indywidualnych spotkań ze studentami. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
ECTS [1 ECTS = 30(25) godz.]: - udział w zajęciach (on-line Teams) i przygotowanie do zajęć: 0-5 godz. - indywidualna praca studenta: 10-20 godz. Suma godzin (średnio): 25 [25/30(25)=1] Liczba ECTS: 1 Wiedza: 1. Student zna i rozumie główne kierunki w obrębie takich subdyscyplin filozoficznych, które są przedmiotem jego zainteresowania. 2. Student zna i rozumie podstawowe metody badawcze i strategie argumentacyjne, które są charakterystyczne dla tych subdyscyplin filozoficznych, które są przedmiotem jego zainteresowania. Umiejętności: 1. student potrafi analizować argumenty filozoficzne w obrębie interesujących go dyscyplin. 2. Student potrafi dobierać strategie argumentacyjne, konstruować krytyczne argumenty i formułować adekwatne odpowiedzi na krytykę w obrębie interesujących go dyscyplin. Kompetencje: 1. Student jest gotów do samodzielnego formułowania propozycji rozwiązania tych problemów, które są przedmiotem jego zainteresowania. 2. Student jest gotów do efektywnego organizowania własnej pracy i krytycznej oceny stopnia jej zaawansowania - w odniesieniu do obowiązków, jakie ma na danym etapie swoich studiów. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie zajęć odbywa się na podstawie oceny stopnia zaangażowania studenta w trakcie zajęć i w pracę indywidualną poza zajęciami, zgodnie z ustalonym w trakcie zajęć planem pracy. Student otrzymuje od prowadzącego ocenę opisową (w formie pisemnej) wraz z wynikającym z niej końcowym stopniem. Student może zgłosić prowadzącemu swoje uwagi do oceny opisowej, do których prowadzący ustosunkowuje się w ustnej rozmowie. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.