Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

PR, promocja, kształtowanie wizerunku

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WH-FP-M-II-1-PRProWi Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PR, promocja, kształtowanie wizerunku
Jednostka: Wydział Nauk Humanistycznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole efektów kształcenia:

wpisz symbol/symbole efektów kształcenia

Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie podstaw PR i narzędzi prowadzenia działań komunikacyjnych w różnych typach organizacji.

Pełny opis:

Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych). Zajęcia prowadzone są online.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność na zajęciach, projekt w parach.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-01 - 2021-06-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk
Prowadzący grup: Karolina Zioło-Pużuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
E-Learning:

E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie podstaw PR i narzędzi prowadzenia działań komunikacyjnych w różnych typach organizacji.

Pełny opis:

Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych). Zajęcia prowadzone są online.

Literatura:

Barbara Rozwadowska, Public Relations.

Content marketing po polsku.

Joanna Wrycza- Bekier, Fasttext lub Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy.

Wymagania wstępne:

Brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2022-02-01 - 2022-06-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.