English Language
General data
Course ID: | WH-KUZ-I-1-LekJezAn |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | English Language |
Name in Polish: | Lektorat języka angielskiego |
Organizational unit: | Faculty of Humanities |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Subject level: | elementary |
Learning outcome code/codes: | enter learning outcome code/codes |
Short description: |
(in Polish) Poziom przedmiotu: podstawowy A1-A2 Cele przedmiotu: Student opanował czasy: Present Simple, Present Simple Continuous, Present Perfect, Past Simple i Future Simple, stopniowanie przymiotników, przedimki, czasowniki modalne, zdania podrzędnie złożone i tryb rozkazujący, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Słownictwo obejmuje 1500 słów. Poziom przedmiotu: średnio zaawansowany A2-B1 Cele przedmiotu: Student opanował czasy: Present Simple, Present Simple Continuous, Present Perfect, Past Simple i Future Simple, stopniowanie przymiotników,przedimki, czasowniki modalne, zdania podrzędnie złożone, strona bierna, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Słownictwo obejmuje 1500 nowych słów. Wymagania wstępne: Test poziomujący zdany na 60% Poziom przedmiotu: zaawansowany B2 Cele przedmiotu: jak w poziomie średnio-zaawansowanym + Present Perfect Continuous, I wish, mowa zależna. Wymagania wstępne: Test poziomujący z wynikiem powyżej 80% |
Full description: |
(in Polish) Treści merytoryczne: Nauka języka angielskiego na poziomie elementary (komunikacja i pisanie) Metody oceny: Ćwiczeniowy charakter zajęć wymusza na prowadzącym stałą kontrolę postępów studenta (konwersacje, sprawdzanie prac domowych i bieżących ćwiczeń). Zaliczenie trzech semestrów na podstawie obecności i aktywności na zajęciach. Po czterech semestrach egzamin kończący dwuletni lektorat. Treści merytoryczne: Nauka języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i upper-intermediate ( komunikacja i pisanie) Metody oceny: Ćwiczeniowy charakter zajęć wymusza na prowadzącym stałą kontrolę postępów ucznia (konwersacje, sprawdzanie prac domowych i bieżących ćwiczeń). Zaliczenie trzech semestrów na podstawie obecności i aktywności na zajęciach. Po czterech semestrach egzamin kończący dwuletni lektorat. |
Bibliography: |
(in Polish) Podręcznik i ćwiczenia Language Leader pre-intermediate (Ian Lebeau & Gareth Rees) Podręcznik i ćwiczenia Language Leader elementary(Ian Lebeau & Gareth Rees) Podręcznik i ćwiczenia Language Leader upper-intermediate (Ian Lebeau & Gareth Rees) |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
(in Polish) H1A_U10 Umiejętności :Student posiada umiejętności językowe zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, a w szczególności: H1A_U07 Potrafi porozumiewać się płynnie i spontanicznie, z wykorzystaniem różnych kanałów i technik komunikacyjnych w stopniu umożliwiającym w miarę swobodną konwersację z obcokrajowcami na tematy ogólne oraz związane ze studiowaną specjalnością. H1A_U08 H1A_U03 H1A_U01 Potrafi, na podstawie wyszukanych informacji, napisać jasny i spełniający warunki formalne tekst na wiele tematów ogólnych oraz związanych ze studiowaną dyscypliną. Posiada umiejętność przekazywania na piśmie informacji oraz wyrażania swojego zdania podając argumenty za i przeciw. H1A_U09 H1A_U03 H1A_U01 Potrafi samodzielnie przygotować i wygłosić prezentację ustną przedstawiając swój pogląd na dany temat ( w tym także na tematy związane ze studiowaną specjalnością) oraz podając argumenty za i przeciw. Potrafi bronić swoich tez podczas dyskusji. H1A_K01 H1A_K06 Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania swoich umiejętności językowych oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) 0 - 44% = 2 45 – 54% =3 55- 64% = 3.5 65- 74% = 4 75 – 84% = 4.5 85 – 100 %= 5 |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.