Organizacja imprez
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KUZ-I-3-OrgImp |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Organizacja imprez |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a1440c3d85d4c4728857a760e7f8fd496%40thread.tacv2/conversations?groupId=1d27c801-5fe9-4bc7-996c-a34df2b3a4b4&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | Wiedza KU2_W04 Umiejętności KU2_U07 Kompetencje społeczne KU2_K03 KU1_K04 |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest szczegółowa analiza procesu przygotowania wydarzeń kulturalnych oraz podstawowych zagadnień organizacyjnych i formalno-prawnych związanych z produkcją tego rodzaju wydarzeń. |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest szczegółowa analiza procesu przygotowania wydarzeń kulturalnych oraz podstawowych zagadnień organizacyjnych i formalno-prawnych związanych z produkcją tego rodzaju wydarzeń. Omawiane zagadnienia zostaną usystematyzowane z uwzględnieniem skali organizacyjnej wydarzeń kulturalnych, specyfiki instytucji organizującej dane przedsięwzięcie oraz tematyki i celów towarzyszących realizacji wydarzenia. W ramach przedmiotu zostaną przeanalizowane poszczególne elementy procesu organizacji imprezy kulturalnej obejmujące proces przygotowawczy, etap bezpośredniej realizacji oraz etap ewaluacji, rozliczenia i zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Zostaną także przeanalizowane czynniki zakłócające sprawną realizację procesów organizacyjnych. |
Literatura: |
Materiały dydaktycznych do nauczania asynchronicznego zostały umieszczone na platformie Moodle. 1. Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki, Sergiusz Parszowski, Andrzej Kruczyński, Warszawa, 2015; 2. Logistyka w bezpieczeństwie, Andrzej Szymonik, Warszawa, 2011; 3. Inteligentna organizacja - dystrybucja wiedzy, kompetencje pracowników, miejsce na rynku, red. Hanna Godlewska-Majkowska, Warszawa 2013. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
ECTS 2. Przygotowanie projektu na zaliczenie - 1 ECTS. Obecność i aktywność na zajęciach 1 ECTS. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, synchronicznej na platformie MSTeams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a7cd99de01b6d497894768106370a1854%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=bc267a38-77ab-4dc3-9ce1-caa7efbe42d9&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 Ocena niedostateczna: Student nie spełnia kryteriów na ocenę dostateczna. Ocena dostateczna: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych, - student jest obecny na zajęciach. Ocena dobra: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę, - student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji i ustosunkowując się do omawianych zagadnień, - student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych. Ocena bardzo dobra: - student objaśnia podstawowe zagadnienia dotyczące procesu organizacji wydarzeń kulturalnych, jest w stanie przeanalizować je w odniesieniu do aspektów praktycznych związanych z przygotowaniem konkretnych przedsięwzięć, potrafi zaprezentować własne przemyślenia, opinie i doświadczenia dotyczące prezentowanego zakresu tematycznego, - student jest w stanie przygotować poprawną formalnie pracę zaliczeniowa dotyczącą praktycznych aspektów organizacji wydarzeń kulturalnych oraz profesjonalnie omówić prezentowaną w pracy zaliczeniowej tematykę w sposób spójny, efektowny i przekonujący do omawianych zagadnień, - student bierze aktywny udział w zajęciach, uczestnicząc w dyskusji, wyraża własne opinie, argumentuje, formułuje własne wnioski, - student pracuje w zespole, aktywnie uczestniczy w zadaniach praktycznych, kieruje pracą zespołu i prezentuje wyniki. Ocena końcowa: 1. praca zaliczeniowa, 2. obecność na zajęciach na platformie e-learningowej. 3. Aktywność na zajęciach na platformie e-learningowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.