Metodyka nauczania języka obcego we wczesnej edukacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WNP-PPWZ-MNJOC-1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka nauczania języka obcego we wczesnej edukacji |
Jednostka: | Wydział Nauk Pedagogicznych |
Grupy: |
Metodyka nauczania języka obcego we wczesnej edukacji - ćwiczenia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | symbole efektów uczenia się dla kierunku PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA: PPW_W5, PPW_W7, PPW_U3, PPW_U8, PPW_K2 |
Wymagania wstępne: | Znajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie zajęć. |
Pełny opis: |
Przedmiot ma na celu przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć z języka obcego we wczesnej edukacji. Obejmuje teoretyczne podstawy nauczania języka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii w uczeniu języka obcego, przygotowanie pomocy dydaktycznych, sposoby urozmaicania zajęć wprowadzających gramatykę, praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów. |
Literatura: |
Garton, S., & Copland, F. (2019). The Routledge Handbook of teaching English to young learners. Routledge. Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching with DVD (4th Edition) (Longman Handbooks for Language Teachers) (4th ed.). Pearson Longman ELT. Phillips, S., & Maley, A. (1994). Young Learners (Resource Books for Teachers) (Illustrated ed.). Oxford University Press. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
EK 1. Student umie zaplanować zajęcia z języka obcego; EK 2. potrafi przygotować zajęcia z wykorzystaniem nowych technologii; EK 3. umie wprowadzić gramatykę w sposób dostosowany do możliwości uczniów; EK 4. potrafi urozmaicić pracę z podręcznikiem EK 5. zna podstawowe metody organizacji grupy w nauczaniu języka obcego |
Metody i kryteria oceniania: |
Aktywność na zajęciach (20%), samodzielne przeprowadzenie zajęć z języka obcego (40%), konspekt zajęć z języka obcego (40%) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin, 20 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Maria Michnowska | |
Prowadzący grup: | Maria Michnowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin, 37 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Maria Michnowska | |
Prowadzący grup: | Maria Michnowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Skrócony opis: |
Przedmiot ma na celu przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć z języka obcego we wczesnej edukacji. Obejmuje teoretyczne podstawy nauczania języka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii w uczeniu języka obcego, przygotowanie pomocy dydaktycznych, sposoby urozmaicania zajęć wprowadzających gramatykę, praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów. |
|
Pełny opis: |
Przedmiot ma na celu przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć z języka obcego we wczesnej edukacji. Obejmuje teoretyczne podstawy nauczania języka obcego, metody przygotowywania zajęć, classroom management, wykorzystanie nowych technologii w uczeniu języka obcego, przygotowanie pomocy dydaktycznych, sposoby urozmaicania zajęć wprowadzających gramatykę, praktyczne prowadzenie zajęć przez studentów. |
|
Literatura: |
Garton, S., & Copland, F. (2019). The Routledge Handbook of teaching English to young learners. Routledge. Harmer, J. (2007). The Practice of English Language Teaching with DVD (4th Edition) (Longman Handbooks for Language Teachers) (4th ed.). Pearson Longman ELT. Phillips, S., & Maley, A. (1994). Young Learners (Resource Books for Teachers) (Illustrated ed.). Oxford University Press. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.