System elektronicznego zarządzania dokumentami
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-AD-SEZD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | System elektronicznego zarządzania dokumentami |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2bf0d7ae59d8491da3ff7ec4f98a83ff%40thread.tacv2/conversations?groupId=ae824b68-f4d7-4ddf-b6ee-bf80b5f99731&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
4.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | AD2_U02, AD2_U04 AD2_K01, AD2_K02 AD2_K03 |
Skrócony opis: |
W trakcie zajęć studenci zapoznają się z zagadnieniem dotyczącym zarządzania dokumentacją elektroniczną. przedstawione zostaną zagadnienia dotyczące dokumentów elektronicznych a także narzędzi do ich zarządzania |
Pełny opis: |
Szczegółowy opis zajęć: 1. Pojęcie dokumentu 2. Podpis elektroniczny 3. Archiwa państwowe 4. Systemy zarządzania dokumentacją 5 Warsztaty obsługi systemów zarządzania dokumentacją elektroniczną 6 Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej 7 Zasady przekazywania dokumentów elektronicznych do archiwów 8 IRWA A dokumentacja elektroniczna 9. Bezpieczeństwo zarządzania dokumentami elektronicznymi 10. Cyberzagrożenia a bezpieczeństwo dokumentów elektronicznych |
Literatura: |
Dokumentacja elektroniczna w podmiotach publicznych, red. G. Szpor, wyd. Wolters Kluwer, 2013r. K. Czaplicki, Dokumenty tożsamości- Jawność i Bezpieczeństwo, wyd. C.H. Beck, Warszawa 2016r. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
EK1. Student potrafi zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi EK2. Student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych; potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego EK3. Student ma kompetencję w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się EK4 Student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji EK5. student ma kompetencje w zakresie ustalania celów służących zarządzaniu dokumentacją elektroniczną pis punktów ECTS: Udział w zajęciach : 30 h przygotowanie się do zajęć: 40 h przygotowanie do egzaminu: 30 h suma godzin 100 h liczba punktów ECTS 100h/25 = 4 |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody : Wykład z elementami warsztatowymi, prowadzony na platformie microsoft teams Typ oceniania : Egzamin/ Prezentacja Kryteria oceniania : EK1. Student potrafi zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi zastosować wiedzy teoretycznej z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania przebiegu zjawisk społecznych w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi Na ocenę 3 ( dst) Student potrafi w bardzo ograniczonym zakresie zastosować wiedzę teoretyczną z zakresu przedmiotu i krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania zjawisk związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi Na ocenę 4 ( db) Student potrafi stosować wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania dokumentami elektronicznymi i stara się krytycznie dobierać metody badawcze i dane do analizowania zjawisk związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi Na ocenę 5 (bdb) student potrafi szeroko stosować wiedzę teoretyczną z zakresu omawianego przedmiotu a także nie ma problemu z krytycznym dobieraniem metod badawczych i danych do analizowania zjawiska związanych z zarządzaniem dokumentami elektronicznymi EK2 Student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych; potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 2 ( ndst) student nie potrafi wykorzystać metod i narzędzi właściwych dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk prawnych, nie potrafi tworzyć modeli złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 3 ( dst) Student potrafi w bardzo ograniczonym zakresie wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Student ma duże trudności z tworzeniem modeli złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 4 ( db) student potrafi wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Potrafi tworzyć modele złożonych procesów życia społecznego Na ocenę 5 ( bdb) Student potrafi wykorzystać wykorzystać metody i narzędzia właściwe dla nauk prawnych i administracyjnych do przedstawiania prognoz oraz analizowania zjawisk społecznych. Potrafi tworzyć skomplikowane i szerokie modele złożonych procesów życia społecznego EK3. Student ma kompetencję w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się Na ocenę 2 ( ndst) Student nie potrafi systematycznie uczyć się i pogłębiać wiedzy z zakresu prawa i administracji. Nie dostrzega potrzeby ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego Na ocenę 3 ( dst) Student dostrzega potrzebę systematycznego uczenia się, ale ma z tym duże trudności. Nie dostrzega potrzeby ciągłego rozwoju zawodowego Na ocenę 4 ( db) student ma potrzebę w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji Na ocenę 5 ( bdb) Student sam zauważa że ma potrzebę w zakresie systematycznego uczenia się i pogłębiania oraz aktualizowania swojej wiedzy z zakresu prawa i administracji kontynuuje poszerzanie posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności, oraz dostrzega potrzebę ciągłego kształcenia się i rozwoju zawodowego samodzielnie inspiruje procesy uczenia się EK.4 Student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji Na ocenę 2 ( ndst ) student nie jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji Na ocenę 3 ( dst) student jest gotowy do pracy i współdziałania w grupie i wykonywania zadań z zakresu administracji, ale jego postawa jest bierna i nie przejawia symptomów przywódczych na ocenę 4 ( db) student chętnie i otwarcie współpracuje w grupie a także wykonuje zadania z zakresu administracji. Przejawia rolę aktywną w grupie, sam stara się inicjować pracę grupy Na ocenę 5 ( bdb) student bardzo aktywnie pracuje w grupie, przyjmuje rolę przywódczą, angażując w pracę pozostałych studentów. Sam stara się inicjować zadania, tworzy role w grupie i monitoruje jej pracę EK5 student ma kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań Na ocenę 2 ( ndst) Student nie ma kompetencji w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań na ocenę 3 ( dst) student ma bardzo ograniczone kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji zarządzania dokumentacją elektroniczną na ocenę 4 ( db) student ma podstawowe kompetencje w zakresie ustalania celów służących realizacji określonych zadań na ocenę 5 ( bdb) student ma szerokie kompetencje w zakresie ustalania celów służących zarządzaniu dokumentacją elektroniczną |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT WAR
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Besiekierska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Besiekierska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Warsztaty - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.