Marketing i reklama w Internecie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-CWC-N-1-MiR |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing i reklama w Internecie |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | WIEDZA: X1A_W01 H1A_W01 H1A_W10 S1A_W11 S1A_W06 S1A_W07 X1A_W01 UMIEJĘTNOŚCI: S1A_U01 S1A_U05 S1A_U08 X1A_U02 X1A_U03 KOMPETECJE SPOŁECZNE S1A_K01 S1A_K06 S1A_K04 S1A_K07 S1A_K05 |
Skrócony opis: |
Podczas zajęć zostaną poruszone kwestie zaplanowanie, przygotowania, wdrożenia i ewaluacji produktu (produktu lub usługi) na rynek z uwzględnieniem spełnienia oczekiwań klientów. Podczas zajęć uwzględniona zostanie kwestia przygotowani produktu do sprzedaży z szczególnym uwzględnieniem rachunku ekonomicznego opracowania produktu . Analiza efektywności prowadzenia działań komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych z podziałem na kanały komunikacji i ich skuteczność z szczególnym uwzględnieniem e-handlu jako kanału dystrybucji produktów |
Pełny opis: |
Podczas zajęć zostaną poruszone kwestie zaplanowanie, przygotowania, wdrożenia i ewaluacji produktu (produktu lub usługi) na rynek z uwzględnieniem spełnienia oczekiwań klientów. Podczas zajęć uwzględniona zostanie kwestia przygotowani produktu do sprzedaży z szczególnym uwzględnieniem rachunku ekonomicznego opracowania produktu . Analiza efektywności prowadzenia działań komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych z podziałem na kanały komunikacji i ich skuteczność z szczególnym uwzględnieniem e-handlu jako kanału dystrybucji produktów 1. Cykl życia produktu, a strategie marketingowe (2h) 2. Istota produktu - definiowania i konstruowania produktu.(2h) 3. Istota usługi - charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe (2h) 4. Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (2h) 5. Planowanie i projektowanie strategii komunikacji oraz kampanii reklamowych (2h) 6. Przygotowanie działalności marketingowej w cyberprzestrzeni (2h) 7. Kontroling i kontrola działań marketingowych (2h) 8. Mapa drogowe produktu (1h) |
Literatura: |
Literatura: 1. Kotler P., Keller K., Marketing, Rebis, Poznań 2020 2. Szromik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku., Wolters Kluwer, Warszawa 2012 3. Kotler P., Trias De Bes F., Innowacyjność przepis na sukces. Model "Od A do F", Rembis, Poznań 2013 4. Pazio N., Marketing. Teoria pragmatyczna, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa, 2013 5. Szczepański J., Strategiczny Brand Marketing, Helion, Gliwice, 2019 6. Mazurek G., E-Marketing, Poltex, Warszawa 2018 7. Cox R., Brittain P., Zarządzanie Sprzedażą Detaliczną., PWE, Warszawa 2000 8. Lombardo C., McCarthy B., Ryan E., Connors M., mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, Helion, Gliwice, 2020 9. W.Chan Kim, Renee Mauborgne., Strategia błekitnego oceanu. MT Biznes, Warszwa 2010 10. Thaler R., Sunstein C., Impuls., Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań, 2017 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Ma wiedzę o zarządzaniu projektami Zna zasady prowadzenia marketingu i reklamy w INTERNECIE Zna zasady analizy i dokumentowania procesów biznesowych Ma wiedzę o prawnych/ekonomicznych/socjologicznych/technicznych uwarunkowaniach rozwoju technologii Umie stosować wiedzę o prawnych podstawach społeczeństwa informacyjnego w praktyce Potrafi wykorzystywać określone metody i narzędzia do dokonywania analiz/badań socjologicznych/innych badań Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie. Potrafi w tym celu wykorzystać narzędzia informatyczne. Rozumie potrzebę ustawicznego pogłębiania wiedzy i umiejętności oraz potrafi samodzielnie wykorzystywać w tym celu dostępne mu źródła. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty ogólne i specjalistyczne Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy Umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych (politycznych, gospodarczych, obywatelskich), uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena opanowania materiału nauczania oraz pracy własnej studenta Kryteria oceny: 1. na ocenę 2 (ndst): student nie umie podstawowych pojęć z zakresu marketingu produktu 2. na ocenę 3 (dst): student zna i rozumie podstawowe pojęcia z zakresu przygotowania i wdrożenia produktu na rynek 3. na ocenę 4 (db.): student zna, rozumie i potrafi zastosować pojęcia związane z rozwojem produktu w przedsiębiorstwie i jego wdrożeniem na rynek 4. na ocenę 5 (bdb.): student potrafi efektywnie prezentować, analizować oraz, dyskutować na temat kwestii związanych z przygotowaniem, wdrożeniem produktu na rynek z uwzględnieniem wszystkich faz przygotowania i wdrożenia produktu Sposób zaliczenie będzie uzależniony od aktualnych ograniczeń wpływających na funkcjonowanie i tryb i sposób prowadzenia zajęć na UKSW : 1. Odpowiedź ustna ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie zdalnym) 2. Egzamin pisemny ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie stacjonarnym) 3. Prezentacja grupowa wyników projektu zadanego do realizacji w trakcie semestru ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie zdalnym lub stacjonarnym) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Stachowiak | |
Prowadzący grup: | Bartosz Stachowiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzaminacyjny
Wykład - Egzaminacyjny |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Stachowiak | |
Prowadzący grup: | Bartosz Stachowiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzaminacyjny
Wykład - Egzaminacyjny |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Bartosz Stachowiak | |
Prowadzący grup: | Bartosz Stachowiak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzaminacyjny
Wykład - Egzaminacyjny |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.