Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-PR-SEM-4IL |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: |
Seminaria magisterskie Prawa |
Punkty ECTS i inne: |
8.00 (zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | PR_W02, PR_U02; PR_U07; PR_U08; PR_U09; PR_K01; PR_K02; PR_K03; |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań. |
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
Pełny opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1.Prawo administracyjne, red Z. Niewiadomski, Warszawa 2013; 2. J. Zimmermann, Prawo administracyjne, Warszawa 2014; 3. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2009) Literatura uzupełniająca: (1.Prawo administracyjne w pytaniach i odpowiedziach, red. I. Lipowicz, Warszawa 2010; 2. Z. Duniewska, B. Jaworska-Dębska, R. Michalska-Badziak, E. Olejniczak-Szałowska, M. Stahl (red.), Prawo administracyjne - pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie, Warszawa 2009; 3. System prawa administracyjnego Tom 1-12, red. R. Hauser, Z. Niewiadomski, A. Andrzej Wróbel, Warszawa 2011) |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Efekty uczenia: PR_W02 student ma rozszerzoną wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym PR_U02 student posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych PR_U07 student potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym PR_U08 student potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi PR_U09 student posiada umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym PR_K01 student rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich) PR_K02 student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych PR_K03 student potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne OPIS ECTS (8 pkt) Udział w zajęciach: 60h Samodzielna praca (czytanie literatury, orzeczeń, aktów normatywnych, itp): 100h Przygotowanie pracy domowej 10h Praca w grupach poza zajęciami: 40h Konsultacje: 15h SUMA: 225 |
Metody i kryteria oceniania: |
Pierwszy rok seminarium na studiach jednolitych magisterskich jest związany przede wszystkim z pogłębianiem wiedzy z zakresu instytucji prawnych, w tym prawa administracyjnego. W związku z tym ocenie podlegają cząstkowe prace w trakcie semestru w postaci oddanych prac domowych oraz wykonywanych prac na zajęciach. Ocena aktywnego udziału w zajęciach ocena referatu poprzedzona samooceną studenta ocena punktowa korzystania z literatury przedmiotu oraz doboru argumentacji prawniczej praca w małych grupach ocena pracy zespołowej omówienie ze studentem formalnej strony jego publicznych wystąpień i pracy nad usterkami formalnymi PR_W02 Na ocenę 5: student ma bardzo dobrą i rozszerzoną wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym Na ocenę 4,5: student ma dobrą wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym Na ocenę 4: student ma dobrą wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym, lecz nieco słabszą niż w przypadku oceny 4,5 Na ocenę 3,5: student ma jedynie podstawową wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym, lecz nieco lepszą niż w przypadku oceny 3 Na ocenę 3: student ma jedynie podstawową wiedzę na temat pochodzenia i charakteru norm prawa administracyjnego, w aspekcie historycznym i współczesnym PR_U02 Na ocenę 5: student posiada bardzo dobrą umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych Na ocenę 4,5: student posiada dobrą umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych, lepszą niż w przypadku oceny 4 Na ocenę 4: student posiada dobrą umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych Na ocenę 3,5: student posiada podstawową umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych, lecz lepszą niż w przypadku oceny 3 Na ocenę 3: student posiada podstawową umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa administracyjnego do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych PR_U07 Na ocenę 5: student bardzo dobrze potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Na ocenę 4,5: student dobrze potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym, w stopniu lepszym niż w przypadku oceny 4 Na ocenę 4: student dobrze potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Na ocenę 3,5: student w podstawowym zakresie potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym, lecz nieco lepiej niż w przypadku oceny 3 Na ocenę 3: student w podstawowym zakresie potrafi projektować i tworzyć różne prace pisemne w języku polskim i obcym, stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym PR_U08 Na ocenę 5: student bardzo dobrze potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi Na ocenę 4,5: student dobrze potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi, lepiej niż w stosunku do oceny 4 Na ocenę 4: student dobrze potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi Na ocenę 3,5: student w podstawowym zakresie potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi, lecz w stopniu lepszym niż na ocenę 3 Na ocenę 3: student w podstawowym zakresie potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa administracyjnego, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi PR_U09 Na ocenę 5: student posiada bardzo dobre umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Na ocenę 4,5: student posiada dobre umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym, w stopniu lepszym niż w stosunku do oceny 4 Na ocenę 4: student posiada dobre umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Na ocenę 3,5: student posiada podstawowe umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym, w stopniu lepszym niż w stosunku do oceny 3 Na ocenę 3: student posiada podstawowe umiejętności projektowania i tworzenia wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa administracyjnego, w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym PR_K01 Na ocenę 5: student bardzo dobrze rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich) Na ocenę 4,5: student znacząco dobrze rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich) Na ocenę 4: student dobrze rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich) Na ocenę 3,5: student w podstawowym zakresie rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich), lecz lepiej niż w stosunku do oceny 3 Na ocenę 3: student w podstawowym zakresie rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa administracyjnego, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sadowym i doktrynie oraz jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia (doktoranckich) PR_K02 Na ocenę 5: student bardzo dobrze identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych Na ocenę 4,5: student znacząco dobrze identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych Na ocenę 4: student dobrze identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych Na ocenę 3,5: student jedynie w podstawowym zakresie identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych, lecz lepiej niż w przypadku oceny 3 Na ocenę 3: student jedynie w podstawowym zakresie identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodów prawniczych PR_K03 Na ocenę 5: student bardzo dobrze potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne Na ocenę 4,5: student znacząco dobrze potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne Na ocenę 4: student dobrze potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne Na ocenę 3,5: student jedynie w podstawowym zakresie potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne, lecz lepiej niż w przypadku oceny 3 Na ocenę 3: student jedynie w podstawowym zakresie potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne, ekonomiczne i polityczne |
Praktyki zawodowe: |
--- |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT SEM
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz, Radosław Mędrzycki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Łącznie semestr zimowy i letni OPIS ECTS (8 pkt) Udział w zajęciach: 60h Samodzielna praca (czytanie literatury, orzeczeń, aktów normatywnych, itp): 100h Przygotowanie pracy domowej 10h Praca w grupach poza zajęciami: 40h Konsultacje: 15h SUMA: 225 |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Pełny opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1.Prawo administracyjne, red Z. Niewiadomski, Warszawa 2013; 2. J. Zimmermann, Prawo administracyjne, Warszawa 2014; 3. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2009) Literatura uzupełniająca: (1.Prawo administracyjne w pytaniach i odpowiedziach, red. I. Lipowicz, Warszawa 2010; 2. Z. Duniewska, B. Jaworska-Dębska, R. Michalska-Badziak, E. Olejniczak-Szałowska, M. Stahl (red.), Prawo administracyjne - pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie, Warszawa 2009; 3. System prawa administracyjnego Tom 1-12, red. R. Hauser, Z. Niewiadomski, A. Andrzej Wróbel, Warszawa 2011) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Łącznie semestr zimowy i letni OPIS ECTS (8 pkt) Udział w zajęciach: 60h Samodzielna praca (czytanie literatury, orzeczeń, aktów normatywnych, itp): 100h Przygotowanie pracy domowej 10h Praca w grupach poza zajęciami: 40h Konsultacje: 15h SUMA: 225 |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Pełny opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: (1.Prawo administracyjne, red Z. Niewiadomski, Warszawa 2013; 2. J. Zimmermann, Prawo administracyjne, Warszawa 2014; 3. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2009) Literatura uzupełniająca: (1.Prawo administracyjne w pytaniach i odpowiedziach, red. I. Lipowicz, Warszawa 2010; 2. Z. Duniewska, B. Jaworska-Dębska, R. Michalska-Badziak, E. Olejniczak-Szałowska, M. Stahl (red.), Prawo administracyjne - pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie, Warszawa 2009; 3. System prawa administracyjnego Tom 1-12, red. R. Hauser, Z. Niewiadomski, A. Andrzej Wróbel, Warszawa 2011) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz, Radosław Mędrzycki, Sebastian Sikorski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Łącznie semestr zimowy i letni OPIS ECTS (8 pkt) Udział w zajęciach: 60h Samodzielna praca (czytanie literatury, orzeczeń, aktów normatywnych, itp): 100h Przygotowanie pracy domowej 10h Praca w grupach poza zajęciami: 40h Konsultacje: 15h SUMA: 225 |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Pełny opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Prawo administracyjne. Pytania i odpowiedzi, red. I. Lipowicz, Warszawa 2024; 2.Prawo administracyjne, red Z. Niewiadomski, Warszawa 2013; 3. J. Zimmermann, Prawo administracyjne, Warszawa 2014; 4. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2009) Literatura uzupełniająca: (1.Prawo administracyjne w pytaniach i odpowiedziach, red. I. Lipowicz, Warszawa 2010; 2. Z. Duniewska, B. Jaworska-Dębska, R. Michalska-Badziak, E. Olejniczak-Szałowska, M. Stahl (red.), Prawo administracyjne - pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie, Warszawa 2009; 3. System prawa administracyjnego Tom 1-12, red. R. Hauser, Z. Niewiadomski, A. Andrzej Wróbel, Warszawa 2011) |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-15 - 2025-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR SEM
CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Irena Lipowicz | |
Prowadzący grup: | Irena Lipowicz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Łącznie semestr zimowy i letni OPIS ECTS (8 pkt) Udział w zajęciach: 60h Samodzielna praca (czytanie literatury, orzeczeń, aktów normatywnych, itp): 100h Przygotowanie pracy domowej 10h Praca w grupach poza zajęciami: 40h Konsultacje: 15h SUMA: 225 |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Pełny opis: |
Cele przedmiotu: Głównym celem zajęć jest przygotowanie studentów do egzaminu magisterskiego. W toku seminarium student przygotowuje pracę magisterską - konsultuje jej treść z promotorem, także uczestniczy w dyskusjach na forum seminarium, a ponadto poznaje zasady i zakres egzaminu na stopień magistra. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. Prawo administracyjne. Pytania i odpowiedzi, red. I. Lipowicz, Warszawa 2024; 2.Prawo administracyjne, red Z. Niewiadomski, Warszawa 2013; 3. J. Zimmermann, Prawo administracyjne, Warszawa 2014; 4. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską?, Wrocław 2009) Literatura uzupełniająca: (1.Prawo administracyjne w pytaniach i odpowiedziach, red. I. Lipowicz, Warszawa 2010; 2. Z. Duniewska, B. Jaworska-Dębska, R. Michalska-Badziak, E. Olejniczak-Szałowska, M. Stahl (red.), Prawo administracyjne - pojęcia, instytucje, zasady w teorii i orzecznictwie, Warszawa 2009; 3. System prawa administracyjnego Tom 1-12, red. R. Hauser, Z. Niewiadomski, A. Andrzej Wróbel, Warszawa 2011) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.