Prawo pracy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WP-PRZ-PP-ćw |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Prawo pracy |
Jednostka: | Wydział Prawa i Administracji |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe dla III roku prawa niestacjonarnego |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a9b4476290394463097794a01a8c301b2%40thread.tacv2/conversations?groupId=e989127d-754a-41ca-9882-c8c76ba493d7&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | Wiedza PR_W02 PR_W03 PR_W04 PR_W06 PR_W07 Umiejętności PR_01 PR_U02 PR_U03 PR_U04 PR_U05 PR_U08 PR_U09 Kompetencje PR_K01 PR_K03 PR_K04 |
Skrócony opis: |
Zajęcia w formie ćwiczeń z prawa pracy |
Pełny opis: |
1. Międzynarodowe prawo pracy - zagadnienia podstawowe 2. Europejskie prawo pracy - zagadnienia podstawowe 3. Prawo pracy UE - zagadnienia podstawowe 4. Zbiorowe prawo pracy 5. Czas pracy 6. Urlopy pracownicze 7. Ustanie stosunku pracy 8. Ochrona szczególna |
Literatura: |
J. Stelina, Prawo pracy, Studia prawnicze, Warszawa 2020 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Wiedza PR_W02 Student ma rozszerzoną wiedzę na temat źródeł prawa pracy w ujęciu historycznym i współczesnym. PR_W03 Student zna i rozumie proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata PR_W04 Student potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_W06 Student ma pogłębioną wiedzę na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz zna technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze służące zdobywaniu informacji na ich temat. PR_W07 Student zna metody i narzędzia, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy Umiejętności: PR_U01 Student potrafi posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych PR_U02 Student posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. PR_U03 Student potrafi analizować rolę norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych PR_U04 Student potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_U05 Student potrafi wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie PR_U08 Student potrafi przygotować różne prace pisemne w dziedzinie prawa pracy, w tym proste pisma procesowe oraz dokonywać analizy i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym. PR_U09 Student posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym PR_U09 Student potrafi projektować i tworzyć wystąpienia ustne w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa pracy w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Kompetencje: PR_K01 Student rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. PR_K03 Student potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. PR_K04 Student ma kompetencje do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. Opis ETCS - 3 pkt. Udział w ćwiczeniach: 16 h Przygotowanie do zaliczenia: -przygotowanie prezentacji: 20 h - samodzielna nauka 20 h - samodzielna analiza materiałów źródłowych 20 h - konsultacje 5 h |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody oceniania Wiedza: PR_W02 Student ma rozszerzoną wiedzę na temat źródeł prawa pracy w ujęciu historycznym i współczesnym. PR_W03 Student zna i rozumie proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata PR_W04 Student potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_W06 Student ma pogłębioną wiedzę na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz zna technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze służące zdobywaniu informacji na ich temat. PR_W07 Student zna metody i narzędzia, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy Umiejętności: PR_U01 Student potrafi posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych PR_U02 Student posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. PR_U03 Student potrafi analizować rolę norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych PR_U04 Student potrafi prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_U05 Student potrafi wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie PR_U08 Student potrafi przygotować różne prace pisemne w dziedzinie prawa pracy, w tym proste pisma procesowe oraz dokonywać analizy i interpretacji określonych zagadnień prawnych w ujęciu dogmatycznym, porównawczym lub historycznym. PR_U09 Student posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym PR_U09 Student potrafi projektować i tworzyć wystąpienia ustne w języku polskim i języku obcym stosowanym w różnych dziedzinach prawa pracy w aspekcie dogmatycznym, porównawczym lub historycznym Kompetencje: PR_K01 Student rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. PR_K03 Student potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. PR_K04 Student ma kompetencje do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. Kryteria oceniania PR_W02 Ocena niedostateczna (2) Student nie zna i nie rozumie charakteru i znaczenia nauki prawa pracy oraz jego relacji do innych nauk oraz sposobu definiowania pojęć i instytucji właściwych dla prawa pracy ocena dostateczna (3) Student w podstawowym zakresie zna i rozumie charakter i znaczenie nauki prawa pracy oraz jego relację do innych nauk oraz sposobu definiowania pojęć i instytucji właściwych dla prawa pracy ocena dobra (4) Student dobrze zna i rozumie charakter i znaczenie nauki prawa pracy oraz jego relację do innych nauk oraz sposobu definiowania pojęć i instytucji właściwych dla prawa pracy ocena bardzo dobra (5) Student bardzo zna i rozumie charakter i znaczenie nauki prawa pracy oraz jego relację do innych nauk oraz sposobu definiowania pojęć i instytucji właściwych dla prawa pracy PR_W03 Ocena niedostateczna (2) Student nie zna i nie rozumie proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata Ocena dostateczna (3) Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata Ocena dobra (4) Student zna i rozumie w stopniu dobrym proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata Ocena bardzo dobra (5) Student zna i rozumie w stopniu bardzo dobrym proces kształtowania się norm i instytucji prawnych prawa pracy w historii Polski i świata PR_W04 Ocena niedostateczna (2) Student pnie potrafi prognozować i modelować złożonych procesów społecznych, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze Ocena dostateczna (3) Student potrafi w stopniu dostatecznym prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze Ocena dobra (4) Student potrafi stopniu dobrym prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze Ocena bardzo dobra (5) Student potrafi w stopniu bardzo dobrym prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_W06 ocena niedostateczna (2) Student nie ma wiedzy na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz nie zna technologii informacyjnych i systemów wyszukiwawczych służących zdobywaniu informacji na ich temat. ocena dostateczna (3) Student ma dostateczną wiedzę na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz w stopniu dostatecznym zna technologii informacyjnych i systemów wyszukiwawczych służących zdobywaniu informacji na ich temat. ocena dobra (4) Student ma dobrą wiedzę na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz w stopniu dobrym zna technologii informacyjnych i systemów wyszukiwawczych służących zdobywaniu informacji na ich temat. ocena bardzo dobra (5) Student ma bardzo dobrą wiedzę na temat klasyfikowania systemów i stosunków prawnych w obrębie prawa pracy, identyfikowania zależności pomiędzy nimi oraz w stopniu bardzo dobrym zna technologii informacyjnych i systemów wyszukiwawczych służących zdobywaniu informacji na ich temat. PR_W07 ocena niedostateczna (2) Student nie zna metod i narzędzi, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy ocena dostateczna (3) Student zna w stopniu dostatecznym metody i narzędzia, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy ocena dobra (4) Student zna w stopniu dobrym metody i narzędzia, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy ocena bardzo dobra (5) Student zna w stopniu dobrym metody i narzędzia, w tym technologie informacyjne, służące tworzeniu norm w zakresie prawa pracy PR_U01 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych ocena dostateczna (3) Student potrafi dostatecznie posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych ocena dobra (4) Student potrafi dobrze posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych ocena bardzo dobra (5) Student potrafi bardzo dobrze posługiwać się regułami logicznego rozumowania oraz interpretowania współczesnych lub historycznych tekstów prawniczych z zakresu prawa pracy, przede wszystkim źródeł prawa, także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych PR_U02 ocena niedostateczna (2) Student nie posiada umiejętności wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. ocena dostateczna (3) Student posiada dostateczną umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. ocena dobra (4) Student posiada dobrą umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. ocena bardzo dobra (5) Student posiada wysoką umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy do opisu, analizy i rozwiązywania konkretnych spraw prawnych. PR_U03 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi analizować roli norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych ocena dostateczna (3) Student potrafi w stopniu dostatecznym analizować rolę norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych ocena dobra (4) Student potrafi w stopniu dobrym analizować rolę norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych ocena bardzo dobra (5) Student potrafi w stopniu bardzo dobrym analizować rolę norm prawnych prawa pracy w kształtowaniu przyczyn i przebiegu zjawisk społecznych PR_U04 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi prognozować i modelować złożonych procesów społecznych, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze ocena dostateczna (3) Student potrafi dostatecznie prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze ocena dobra (4) Student potrafi dobrze prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze ocena bardzo dobra (5) Student potrafi bardzo dobrze prognozować i modelować złożone procesy społeczne, wykorzystując w tym celu właściwe metody tworzenia, interpretacji i stosowania norm prawnych z zakresu prawa pracy oraz nowoczesne technologie informacyjne i systemy wyszukiwawcze PR_U05 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi wiązać zdobytej wiedzy teoretycznej z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie ocena dostateczna (3) Student potrafi dostatecznie wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie ocena dobra (4) Student potrafi dobrze wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie ocena bardzo dobra (5) Student potrafi bardzo dobrze wiązać zdobytą wiedzę teoretyczną z zakresu prawa pracy z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną współczesnych oraz historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących w Polsce i na świecie PR_U08 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi sporządzić podstawowych projektów aktu normatywnego dotyczących prawa pracy ocena dostateczna (3) Student w podstawowym zakresie potrafi sporządzić podstawowe projekty aktów normatywnych dotyczących prawa pracy ocena dobra (4) Student dobrze radzi sobie ze sporządzaniem podstawowych projektów aktów normatywnych dotyczących prawa pracy ocena bardzo dobra (5) Student bardzo dobrze radzi sobie ze sporządzaniem podstawowych projektów aktów normatywnych dotyczących prawa pracy PR_U09 ocena niedostateczna (2) Student nie posiada umiejętności przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym ocena dostateczna (3) Student posiada dostateczne umiejętności przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym. ocena dobra (4) Student posiada dobre umiejętności przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym. cena bardzo dobra (5) Student posiada wysokie umiejętności przygotowania wystąpień ustnych z zakresu prawa pracy aspekcie dogmatycznym, porównawczym i historycznym PR_K01 ocena niedostateczna (2) Student nie rozumie potrzeby stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. ocena dostateczna (3) Student w dostatecznym stopniu rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. ocena dobra (4) Student dobrze rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. ocena bardzo dobra (5) Student bardzo dobrze rozumie potrzebę stałego uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa pracy, z uwzględnieniem zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie. PR_K03 ocena niedostateczna (2) Student nie potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. ocena dostateczna (3) Student w dostatecznym stopniu potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. ocena dobra (4) Student dobrze potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. ocena bardzo dobra (5) Student bardzo dobrze potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych, uwzględniając aspekty prawne z zakresu prawa pracy, ekonomiczne i polityczne. PR_K04 ocena niedostateczna (2) Student nie ma kompetencji do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. ocena dostateczna (3) Student ma dostateczne kompetencje do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. ocena dobra (4) Student ma dobre kompetencje do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. ocena bardzo dobra (5) Student ma bardzo dobre kompetencje do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym z zakresu prawa pracy, podjętym samodzielnie lub w grupie. W semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 zajęcia prowadzone są w formie kontaktu synchronicznego (z wykorzystaniem narzędzia MS Teams) ze wsparciem kontaktu asynchronicznego (z wykorzystaniem Platformy Moodle). Przygotowanie i przedstawienie 10 minutowej prezentacji Odpowiedź ustna na 3 pytania |
Praktyki zawodowe: |
nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 16 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Roszewska | |
Prowadzący grup: | Sylwia Karbowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 16 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Roszewska | |
Prowadzący grup: | Sylwia Karbowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 16 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Katarzyna Roszewska | |
Prowadzący grup: | Paweł Czarnecki, Sylwia Karbowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.