Promocja produktu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WT-DKS-P-PP |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Promocja produktu |
Jednostka: | Instytut Edukacji Medialnej I Dziennikarstwa |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | Kierunkowe efekty kształcenia: DL_U13, DL_U15, DL_K02 Przedmiotowe efekty kształcenia: EK nr 1. potrafi stworzyć ciekawy komunikat wprowadzający produkt na rynek Ek nr 2. tworzy skuteczną komunikację promocyjną produktu EK nr 3. jest wartościowym i godnym zaufania (niezawodnym) członkiem zespołu EK nr 4. przygotowuje formy marketingowe zgodne ze standardami etycznymi i przepisami prawa EK nr 5. wykonuje zarówno zadania przypisane w ramach pracy w zespole, jak i powierzone przez prowadzącego, w sposób rzetelny i terminowy |
Skrócony opis: |
Ćwiczenia z zakresu planowania i wdrażania promocji marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem przeprowadzenia analiz, oraz wprowadzenia produktu na rynek) |
Pełny opis: |
Przedmiot o charakterze warsztatowym na podbudowie teoretycznej. Przez czas trwania przedmiotu studenci pracują w niewielkich, 3/4-osobowych grupach, utrwalając dzięki pracy warsztatowej przedstawione informacje. Zaliczenie przyjmie formę kolokwium łączącego część teoretyczną o zadaniową. Wykaz tematów: 1. Podstawowe informacje dotyczące marketingu 2. Informacje o branży reklamowej w Polsce i na świecie 3. Analizy marketingowe: 7P, 4. 5C; 5. Opracowanie produktu 6. Opracowanie grupy docelowej (ujęcie demograficzne i psychograficzne), 7. Analiza DiLo, 8. opracowanie kanałów dystrybucji 9. Główne formaty reklamowe 10. Podstawy planowania mediów 11. Promocje konsumenckie i handlowe 12. Niestandardowe formy promocji (marketing partyzancki, ambientowy) 13. Opracowanie działań promocyjnych POS i POP 14. Dobór form komunikacji niestandardowej 15. Kolokwium zaliczeniowe |
Literatura: |
* obowiązkowa: Barska A. (red.), Reklama wczoraj i dziś, Warszawa 2016. * podstawowa: Janiszewska K., Korsak R., Kwarciak B. i inn., Wiedza o reklamie, Warszawa – Bielsko-Biała 2010. Kotler Ph., Marketing., Warszawa 1999. Malinowska M. Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej, Warszawa 2015. Silk A. J., Czym jest marketing?, Poznań 2008. Teranko T., Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Warszawa 2015. * uzupełniająca: J. Pogorzelski, Mity marketingowe, b.m.w., 2010. Pabian A, Promocja: nowoczesne środki i formy, Warszawa 2008. Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Warszawa 2001. Kaznowski D., Nowy marketing w internecie, Warszawa 2007. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Aktywny udział w ćwiczeniach: 30 h przeprowadzanie analiz: 10h przygotowanie do kolokwium: 20h suma godzin: 60 Liczba ECTS: 60/30= 2 |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składa się: - aktywne uczestnictwo studenta w zajęciach, obejmujące także terminowe przygotowywanie przedstawianie analiz. Ocena następuje w trybie ciągłym i stanowi 1/3 końcowej oceny z przedmiotu; - kolokwium zaliczeniowe: 2/3 oceny. Student ma prawo do dwóch nieusprawiedliwionych nieobecności. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kinga Romaniuk | |
Prowadzący grup: | Kinga Romaniuk | |
Strona przedmiotu: | http://hgp2ov6 | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kinga Romaniuk | |
Prowadzący grup: | Kinga Romaniuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kinga Romaniuk | |
Prowadzący grup: | Kinga Romaniuk | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a3_oF2jRRfI8lfp8DsLsa-Ap1ChUEkujRI7Vx3eR3KwY1%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=3bdf8f29-438a-48cf-af8a-6eba379381b7&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Kolokwium końcowe
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
kod na Teams: 77bsqdo |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.