Seminarium magisterskie [WP-ADZ-2-SEM-OM]
Semestr zimowy 2019/20
Seminarium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [WP-ADZ-2-SEM-OM] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2019/20 [2019/20_Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, piątek (niestandardowa częstotliwość), 17:15 - 18:45
sala 1761 Kampus Wóycickiego Bud. 17 jaki jest adres? |
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Marta Osuchowska | ||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Korzystanie ze źródeł i literatury przy pisaniu pracy magisterskiej. Zagadnienia bibliograficzne: bibliografie tematyczne, według źródeł, prawnicze, historyczne, itp. 2. Korzystanie ze źródeł i literatury przy pisaniu pracy magisterskiej. Problemy związane z interpretacją źródeł. 3. Omówienie konstrukcji pracy magisterskiej. 4. Sposoby powoływania źródeł i literatury. 5. Dyskusja nad tematami prac magisterskich. 6. Dyskusja nad wstępnym projektem pracy magisterskiej. 7. Dyskusja na temat zagadnień związanych z tematem pracy magisterskiej. 8. Dyskusja nad przedstawioną pracą magisterską. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metodami dydaktycznymi służącymi osiągnięciu EK1 są: wykład informacyjny oraz klasyczna metoda problemowa, sposobem weryfikacji efektu kształcenia jest praca dyplomowa oraz ocenianie ciągłe. Metodami dydaktycznymi służącymi osiągnięciu EK2 są: wykład informacyjny oraz klasyczna metoda problemowa, sposobem weryfikacji efektu kształcenia jest praca dyplomowa oraz ocenianie ciągłe. Metodami dydaktycznymi służącymi osiągnięciu EK3 są: wykład informacyjny oraz klasyczna metoda problemowa, sposobem weryfikacji efektu kształcenia jest praca dyplomowa oraz ocenianie ciągłe. Metodami dydaktycznymi służącymi osiągnięciu EK4 są: wykład informacyjny oraz klasyczna metoda problemowa, sposobem weryfikacji efektu kształcenia jest praca dyplomowa oraz ocenianie ciągłe. Metodami dydaktycznymi służącymi osiągnięciu EK5 są: wykład informacyjny oraz klasyczna metoda problemowa, sposobem weryfikacji efektu kształcenia jest praca dyplomowa oraz ocenianie ciągłe. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
EK1: posiada pogłębioną wiedzę dotyczącą przedmiotu pracy magisterskiej Na ocenę 2 (ndst.) - nie posiada żadnej wiedzy dotyczącej pisania pracy magisterskiej (łącznie z określeniem jej przedmiotu) Na ocenę 3 (dst.) - posiada podstawową wiedzę dotyczącą przedmiotu pracy magisterskiej Na ocenę 4 (db.) - posiada pogłębioną wiedzę dotyczącą przedmiotu pracy magisterskiej na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - posiada pogłębioną wiedzę dotyczącą przedmiotu pracy magisterskiej na poziomie bardzo dobrym EK2: stawia tezy dotyczące pracy magisterskiej oraz określa jej cel Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi postawić żadnej tezy dotyczącej pracy magisterskiej i nie potrafi określić jej celu Na ocenę 3 (dst.) - potrafi określić podstawy tezy dotyczącej pracy magisterskiej i określić zasadniczy jej cel Na ocenę 4 (db.) - stawia tezy dotyczące pracy magisterskiej oraz określa jej cel na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - stawia tezy dotyczące pracy magisterskiej oraz określa jej cel na poziomie bardzo dobrym EK3: formułuje samodzielnie temat i układa plan pracy dyplomowej Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi samodzielnie sformułować tematu ani ułożyć planu pracy dyplomowej Na ocenę 3 (dst.) - potrafi samodzielnie stworzyć zarys tematyki pracy oraz plan pracy w ogólnym zarysie Na ocenę 4 (db.) - formułuje temat pracy przy pomocy wykładowcy i układa plan pracy dyplomowej również z jego pomocą Na ocenę 5 (bdb.) - formułuje samodzielnie temat i układa plan pracy dyplomowej bez większego problemu EK4: wybiera adekwatne do tematu pracy metody badawcze oraz samodzielnie zbiera materiały źródłowe Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi sformułować metod badawczych ani zebrać materiałów źródłowych do swojej pracy dyplomowej Na ocenę 3 (dst.) - nie potrafi samodzielnie wybrać metod adekwatnych - czyni to przy pomocy wykładowcy, samodzielnie zbiera niewielką ilość literatury źródłowej Na ocenę 4 (db.) - wybiera adekwatne do tematu pracy metody badawcze oraz samodzielnie zbiera materiały źródłowe, ale niewielką ich ilość i wyłącznie podstawowe pozycje z zakresu literatury przedmiotu Na ocenę 5 (bdb.) - wybiera adekwatne do tematu pracy metody badawcze oraz samodzielnie zbiera materiały źródłowe EK5: rozumie potrzebę stosowania norm etycznych w toku czynności badawczych i w przyszłej pracy zawodowej Na ocenę 2 (ndst.) - nie rozumie potrzeby stosowania norm etycznych w toku czynności badawczych i w przyszłej pracy zawodowej Na ocenę 3 (dst.) - rozumie potrzebę stosowania norm etycznych w toku czynności badawczych i w przyszłej pracy zawodowej na poziomie dostatecznym Na ocenę 4 (db.) - rozumie potrzebę stosowania norm etycznych w toku czynności badawczych i w przyszłej pracy zawodowej na poziomie dobrym Na ocenę 5 (bdb.) - rozumie potrzebę stosowania norm etycznych w toku czynności badawczych i w przyszłej pracy zawodowej na poziomie bardzo dobrym |
||||||||||||||||
Uwagi: |
II rok, II stopień |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.