Seminarium licencjackie [WS-SO-PS-SEML]
Semestr letni 2019/20
Seminarium licencjackie,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [WS-SO-PS-SEML] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/20 [2019/20_L]
(zakończony)
Seminarium licencjackie [SEMLI], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Justyna Kurtyka-Chałas | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura: 1. Babbie E., Badania społeczne w praktyce, tłum. W. Betkiewicz, PWN, Warszawa 2004. 2.Frankfort-Nachmias C., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, tłum. E. Hornowska, Wydawnictwo Zysk i s-ka, Poznań 2001. 3. Apanowicz J., Metodologiczne uwarunkowania pracy naukowej, Warszawa: Difin, 2005 4. Flick U., Jakość w badaniach jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2011 5. Maćkiewicz J., Jak pisać teksty naukowe?, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1996. 6. Zenderowski R., Praca magisterska. Jak pisać i obronić? Wskazówki metodologiczne, CeDeWu, Warszawa 2007. 7. Zenderowski R., Technika pisania prac magisterskich. Krótki przewodnik po metodologii pisania pracy dyplomowej, Warszawa: Wydawnictwo CeDeWu, 2004 8. Ostrowski L., Sirojć Z., Michałków I., Przygotowanie pracy dyplomowej, Warszawa 2005. 9. Literatura adekwatna do tematu pracy licencjackiej |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Definiowanie obszarów tematycznych związanych z pracą socjalną, adekwatnych do zainteresowań słuchaczy - Określenie problemu badawczego - Metody tworzenia pytań i problemów badawczych - Dobór właściwej metody i struktury badań - Analiza badanych źródeł - Struktura i specyfika tekstu naukowego - Podstawowe błędy w pisaniu tekstu naukowego oraz sposób ich korygowania |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Analiza tekstów przygotowanych przez studentów, Terminowość Zaangażowanie w przygotowanie pracy (złożoność literatury przedmiotu, zastosowanie metod badawczych) Umiejętność samodzielnego wyciągania wniosków |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia jest przygotowanie całej pracy licencjackiej i zaakceptowanie jej przez promotora. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.