język angielski C1/B2: semestr I - DR SzD [C-JO-AC1/B2-I-SzD]
Semestr zimowy 2020/21
Lektorat języków nowożytnych,
grupa nr 3
Przedmiot: | język angielski C1/B2: semestr I - DR SzD [C-JO-AC1/B2-I-SzD] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21_Z]
(zakończony)
Lektorat języków nowożytnych [LEK_NOW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Mirosława Majdan | ||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://C-JO-AC1/B2-I-SzD_2020/21_Z_LEK_NOW_GR3 | ||||||||||||||||
Literatura: |
Academic Vocabulary in Use, Michael McCarthy, Felicity O’Dell, Cambridge University Press. Oxford Academic Vocabulary Practice, B2-C1, Julie Moore, Oxford University Press. Oxford EAP. A course in English for Academic Purposes B2, Edward de Chazal, Sam McCarter, Oxford University Press. Oxford EAP. A course in English for Academic Purposes C1, Edward de Chazal, Julie Moore, Oxford University Press. Materiały zamieszczane na platformie internetowej. |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Omówienie zasad kursu, ćwiczenia integracyjne, test poziomujący. 2. Podstawowe słownictwo związane z życiem uniwersyteckim. 3. Uniwersytet – system brytyjski. 4. Uniwersytet – system amerykański. Tytuły naukowe. 5. Motywacja, stawianie celów (smart goals). 6. Pisanie notki biograficznej i podziękowań. 7. Biografia naukowa. 8. Studia doktoranckie, obrona pracy. 9. Struktura prezentacji. 10. Prezentacja – określanie celu, omówienie poszczególnych części. 11. Prezentacja – pytania i odpowiedzi. 12. Wprowadzenie do AWL (Academic World List). 13. Zagadnienia gramatyczne i leksykalne według potrzeb grupy. 14. Plagiat i jak go uniknąć. 15. Prezentacje końcowe, podsumowanie semestru. Ze względów dydaktyczno – organizacyjnych kolejność omawianych tematów może ulec zmianie. |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
H2A_U11 Metody dydaktyczne: Praca z podręcznikami akademickimi, tekstami oryginalnymi i na platformie internetowej, wprowadzanie i utrwalanie gramatyki i leksyki, kształcenie poszczególnych sprawności językowych. Metoda eklektyczna ze szczególnym uwzględnieniem metody komunikacyjnej. Metody weryfikacji: ocenianie ustawiczne. H2A_U08 Metody dydaktyczne: Dyskusja, debata, giełda pomysłów, konwersacja w parach i grupach. Metody weryfikacji: Ocenianie ustawiczne, projekt. H2A_U09 H2A_U03 H2A_U01 Metody dydaktyczne: Czytanie i analiza tekstów przydatnych w pracy akademickiej. Metody weryfikacji: Praca pisemna. H2A_U10 H2A_U03 H2A_U01 H2A_K01 H2A-U06 Metody dydaktyczne: Metoda projektu. Metody weryfikacji: Prezentacja projektu. H2A-K01 H2A_U07 Metody dydaktyczne: Metoda projektu, webquest. Metody weryfikacji: Prezentacja projektu, ocenianie ustawiczne. |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
a) Opis ECTS: - udział w zajęciach 30 godzin; - przygotowanie do zajęć 10 godzin; - napisanie pracy pisemnej 10 godzin; - przygotowanie prezentacji ustnej 10 godzin. b) Warunki zaliczenia przedmiotu: - dostęp do komputera podłączonego do internetu oraz wyposażonego w kamerę; - aktywny udział w zajęciach; - oddanie pracy pisemnej; - praca na platformie internetowej; - wygłoszenie prezentacji. c) Kryteria oceny końcowej: Na ocenę końcową składają się: - systematyczny i aktywny udział w zajęciach oraz praca na platformie edukacyjnej: 30 pkt; - napisanie pracy pisemnej: 35 pkt; - wygłoszenie prezentacji: 35 pkt. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. 0%-59% – ocena 2,0; 60%-67% – ocena 3,0; 68%-75% – ocena 3,5; 76%-83% – ocena 4; 84%-91% – ocena 4,5; 92%-100% – ocena 5. |
||||||||||||||||
Uwagi: |
język angielski C1/B2: semestr I - DR SzD (blended learning) zajęcia prowadzone zdalnie na przemian synchronicznie (MS Teams) i asynchronicznie (Moodle) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.