Seminarium licencjackie [WM-I-Z-S1-E5-SEMLIC]
Semestr zimowy 2020/21
Konwersatorium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [WM-I-Z-S1-E5-SEMLIC] | ||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21_Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, sobota (niestandardowa częstotliwość), 15:00 - 16:30
sala e-learning e-learning jaki jest adres? |
||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Mirosław Kurkowski | ||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=14710 | ||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. S. Urban, W. Ładoński, Jak napisać dobra pracę magisterską, wyd. UE, Wrocław 2010. 2. J. Boć, Jak pisać prace magisterską, wyd. Kolonia Limited, Wrocław 2009. 3. J. Maćkiewicz, Jak dobrze pisać, od myśli do tekstu, PWN, Warszawa 2010. |
||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Wybór tematu pracy 2. Źródła informacji naukowej 3. Ocena i selekcja materiałów 4. Omówienie fragmentów pracy przedstawianych przez seminarzystę 5. Czytanie literatury 6. Technika pisania pracy 7. Ochrona prawa autorskiego w procesie przygotowywania pracy licencjackiej. Sposoby dokumentacji 8. Omówienie fragmentów pracy przedstawianych przez seminarzystę 9. Omówienie i szczegółowa analiza wybranego tematu. Dyskusja 10. Przygotowanie planu pracy. 11. Dyskusja nad opracowanym tematem pracy licencjackiej 12. Omówienie fragmentów pracy przedstawianych przez seminarzystę 13. Omówienie fragmentów pracy przedstawianych przez seminarzystę 14. Przygotowanie do egzaminu licencjackiego |
||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Zajęcia zdalne, synchroniczne, prowadzone przez platformę e-learningową Moodle i MS Teams. Nazwa Zespołu MS Teams: M. Kurkowski Seminarium licencjackie Z Link do MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afe6b83493d8443a0adf896d061e619f6%40thread.tacv2/conversations?groupId=16027340-a76b-4184-a3bd-ae1da3e29468&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 Kod dostępu do MS Teams: lzsb055 |
||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
I1_U01 Ocena 5.0 - Student perfekcyjnie potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań Ocena 4.5 - Student doskonale potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań Ocena 4.0 - Student bardzo dobrze potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań Ocena 3.5 - Student dobrze potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań Ocena 3.0 - Student dostatecznie potrafi określić problemy, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszar rozwiązań Ocena 2.0 - Student nie potrafi określić problemów, prawidłowości zjawisk i procesów wykorzystując język nauk matematyczno-przyrodniczych lub technicznych oraz zidentyfikować obszaru rozwiązań I1_U07 Ocena 5.0 - Student potrafi perfekcyjnie komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych Ocena 4.5 - Student potrafi doskonale komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych Ocena 4.0 - Student potrafi bardzo dobrze komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych Ocena 3.5 - Student potrafi dobrze komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych Ocena 3.0 - Student potrafi dostatecznie komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych Ocena 2.0 - Student nie potrafi dostatecznie komunikować się z wykorzystaniem różnych narzędzi informatycznych I1_U14 Ocena 5.0 - Student perfekcyjnie potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie Ocena 4.5 - Student doskonale potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie Ocena 4.0 - Student bardzo dobrze potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie Ocena 3.5 - Student dobrze potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie Ocena 3.0 - Student dostatecznie potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie Ocena 2.0 - Student nie potrafi dostatecznie pozyskiwać informacji z literatury, baz wiedzy, Internetu oraz innych źródeł, integrować je, interpretować oraz wyciągać wnioski i formułować opinie I1_U16 Ocena 5.0 - Student potrafi perfekcyjnie uczyć się samodzielnie Ocena 4.5 - Student potrafi doskonale uczyć się samodzielnie Ocena 4.0 - Student potrafi bardzo dobrze uczyć się samodzielnie Ocena 3.5 - Student potrafi dobrze uczyć się samodzielnie Ocena 3.0 - Student potrafi dostatecznie uczyć się samodzielnie Ocena 2.0 - Student nie potrafi uczyć się samodzielnie I1_K01 Ocena 5.0 - Student jest perfekcyjnie gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia Ocena 4.5 - Student jest doskonale gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia Ocena 4.0 - Student jest bardzo dobrze gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia Ocena 3.5 - Student jest dobrze gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia Ocena 3.0 - Student jest dostatecznie gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia Ocena 2.0 - Student nie jest dostatecznie gotowy do określania ograniczeń własnej wiedzy i samokształcenia I1_K02 Ocena 5.0 - Student jest perfekcyjnie gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania Ocena 4.5 - Student jest doskonale gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania Ocena 4.0 - Student jest bardzo dobrze gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania Ocena 3.5 - Student jest dobrze gotowy o formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania Ocena 3.0 - Student jest dostatecznie gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania Ocena 2.0 - Student nie jest dostatecznie gotowy do formułowania pytań służących pogłębieniu zrozumienia danego tematu lub odnalezieniu brakujących elementów rozumowania |
||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Zajęcia zdalne, synchroniczne, prowadzone przez platformę e-learningową Moodle i MS Teams. Nazwa Zespołu MS Teams: M. Kurkowski Seminarium licencjackie Z Link do MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afe6b83493d8443a0adf896d061e619f6%40thread.tacv2/conversations?groupId=16027340-a76b-4184-a3bd-ae1da3e29468&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 Kod dostępu do MS Teams: lzsb055 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.