Marketing i reklama w Internecie [WP-CWC-N-1-MiR]
Semestr letni 2020/21
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing i reklama w Internecie [WP-CWC-N-1-MiR] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020/21_L]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 16:45 - 18:15
sala e-learning e-learning jaki jest adres? |
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 34 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 40 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Bartosz Stachowiak | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura: 1. Kotler P., Keller K., Marketing, Rebis, Poznań 2020 2. Szromik A., Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku., Wolters Kluwer, Warszawa 2012 3. Kotler P., Trias De Bes F., Innowacyjność przepis na sukces. Model "Od A do F", Rembis, Poznań 2013 4. Pazio N., Marketing. Teoria pragmatyczna, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa, 2013 5. Szczepański J., Strategiczny Brand Marketing, Helion, Gliwice, 2019 6. Mazurek G., E-Marketing, Poltex, Warszawa 2018 7. Cox R., Brittain P., Zarządzanie Sprzedażą Detaliczną., PWE, Warszawa 2000 8. Lombardo C., McCarthy B., Ryan E., Connors M., mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, Helion, Gliwice, 2020 9. W.Chan Kim, Renee Mauborgne., Strategia błekitnego oceanu. MT Biznes, Warszwa 2010 10. Thaler R., Sunstein C., Impuls., Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań, 2017 |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Cykl życia produktu, a strategie marketingowe (2h) 2. Istota produktu - definiowania i konstruowania produktu.(2h) 3. Istota usługi - charakterystyka usług i ich znaczenie marketingowe (2h) 4. Wybór i zarządzanie kanałami marketingowymi (2h) 5. Planowanie i projektowanie strategii komunikacji oraz kampanii reklamowych (2h) 6. Przygotowanie działalności marketingowej w cyberprzestrzeni (2h) 7. Kontroling i kontrola działań marketingowych (2h) 8. Mapa drogowe produktu (1h) |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
A. Metody podające: 1. Wykład konwersatoryjny 2. Wykład problemowy 3. Opowiadanie, opis 5. Tekst programowany B. Metody poszukujące (samodzielnego uczenia się) 1 Klasyczna metoda problemowa 2. Sytuacyjna 3. Ćwiczeniowa 4. Metoda projektu 5. Studium przypadku 6. Obserwacji, pomiaru w terenie C. Dyskusji 1.Panelowa 2. Okrągłego stołu 3. Seminaryjna 4. Referatu D. Eksponująca 1. Pokaz 2.Symulacyjna |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena opanowania materiału nauczania oraz pracy własnej studenta Kryteria oceny: 1. na ocenę 2 (ndst): student nie umie podstawowych pojęć z zakresu marketingu produktu 2. na ocenę 3 (dst): student zna i rozumie podstawowe pojęcia z zakresu przygotowania i wdrożenia produktu na rynek 3. na ocenę 4 (db.): student zna, rozumie i potrafi zastosować pojęcia związane z rozwojem produktu w przedsiębiorstwie i jego wdrożeniem na rynek 4. na ocenę 5 (bdb.): student potrafi efektywnie prezentować, analizować oraz, dyskutować na temat kwestii związanych z przygotowaniem, wdrożeniem produktu na rynek z uwzględnieniem wszystkich faz przygotowania i wdrożenia produktu Sposób zaliczenie będzie uzależniony od aktualnych ograniczeń wpływających na funkcjonowanie i tryb i sposób prowadzenia zajęć na UKSW : 1. Odpowiedź ustna ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie zdalnym) 2. Egzamin pisemny ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie stacjonarnym) 3. Prezentacja grupowa wyników projektu zadanego do realizacji w trakcie semestru ( w przypadku egzaminu prowadzonego w trybie zdalnym lub stacjonarnym) |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
Wykład dla II roku CwC |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.