Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Media społecznościowe- ujęcie prawno-biznesowe [WP-CWC-N-1-MSuPB] Semestr letni 2020/21
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Media społecznościowe- ujęcie prawno-biznesowe [WP-CWC-N-1-MSuPB]
Zajęcia: Semestr letni 2020/21 [2020/21_L] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 12:00
sala e-learning
e-learning jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 34
Limit miejsc: 40
Zaliczenie: Egzaminacyjny
Prowadzący: Maciej Hulicki
Strona domowa grupy: https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=20825
Literatura:

Brak podręcznika wiodącego.

Literatura i wybrane akty normatywne będą podawane na bieżąco. Materiały dydaktyczne będą zamieszczane na platformie e-learningowej e.uksw.edu.pl.

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie, m.in. powstanie społeczeństwa informacyjnego, pojęcie i rola mediów, transformacja na rynku mediów cyfrowych.

2. Media społecznościowe - istota, znaczenie, podział.

3. Problematyka regulacji mediów społecznościowych.

4. Kontrola i problematyka odpowiedzialności za publikowanie przez użytkowników mediów społecznościowych niektórych treści - w tym zjawisko tzw. fake news.

5. Prawa autorskie w mediach społecznościowych.

6. Media społecznościowe jako platformy internetowe.

7. Media społecznościowe jako agregatorzy danych: ochrona i monetyzacja danych osobowych w mediach społecznościowych.

8. Blogi – istota, znaczenie ekonomiczne i wybrane zagadnienia prawne.

9. Problematyka promocji w mediach społecznościowych.

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

Wykład informacyjny (CwC1_W11, CwC1_W18), wykład problemowy (CwC1_W11, CwC1_W18), wykład konwersatoryjny (CwC1_W11, CwC1_W18).

Zajęcia prowadzone w formie kontaktu synchronicznego poprzez program Microsoft Teams.

Link do zespołu dostępny tutaj:

https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=20825

Jako uzupełnienie kontaktu synchroniczonego będą zamieszczane materiały na platformie e.uksw.edu.pl.

Link: https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=20825

Sposobem weryfikacji efektów kształcenia jest test pisemny w formie online - poprzez platformę e.uksw.edu.pl. Weryfikacja dla: CwC1_W11, CwC1_W18.

Metody i kryteria oceniania:

Sposobem weryfikacji efektów kształcenia jest test pisemny w formie online - poprzez platformę e.uksw.edu.pl. Weryfikacja dla: CwC1_W11, CwC1_W18.

Uwagi:

Wykład dla II roku CwC

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)