Historia filmu [WH-KUZ-I-2-HistFil]
Semestr zimowy 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Historia filmu [WH-KUZ-I-2-HistFil] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020/21_Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 50 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Izabela Tomczyk-Jarzyna | ||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: metoda ćwiczebna, studium przypadku, elementy wykładu konwersatoryjnego. Sposoby weryfikacji efektów kształcenia: - efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami jak: wykład konwersatoryjny, indywidualna lektura tekstów (w tym również filmów); efekty w obszarze wiedzy są weryfikowane takimi metodami jak: egzamin ustny - efekty w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami jak: indywidualna lektura tekstów (w tym również filmów); efekty w obszarze umiejętności są weryfikowane takimi metodami jak: metoda ćwiczebna, studium przypadku. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin ustny przeprowadzony za pośrednictwem Ms Teams. ocena ndst. (2) -nie zna podstawowych założenia teorii kultury artystycznej (w tym przede wszystkim filmu), uwarunkowani procesu twórczego, specyfiki poszczególnych dziedzin sztuki (przede wszystkim filmu) oraz metod analizy, interpretacji i wartościowania dzieł artystycznych opartych na wybranych tradycjach, teoriach i szkołach badawczych; - nie potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować ich w formie ustnej w sposób dowodzący opanowanie specjalistycznej terminologii z zakresu historii filmu, nie posiada umiejętności rozwiązywania problemów z zakresu historii filmu, - nie potrafi merytorycznie argumentować na rzecz określonego stanowiska wykorzystując poglądy własne oraz innych autorów ocena dst (3) - w dostateczny sposób zna podstawowe założenia teorii kultury artystycznej (w tym przede wszystkim filmu), uwarunkowania procesu twórczego, specyfikę poszczególnych dziedzin sztuki (w tym przede wszystkim filmu) oraz metody analizy, interpretacji i wartościowania dzieł artystycznych oparte na wybranych tradycjach, teoriach i szkołach badawczych; - w dostateczny sposób potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować je w formie ustnej w sposób dowodzący dostateczne opanowanie specjalistycznej terminologii z zakresu historii filmu - w dostateczny sposób potrafi argumentować na rzecz określonego stanowiska, wykorzystując poglądy własne oraz innych autorów ocena db. (4) - dobrze zna podstawowe założenia teorii kultury artystycznej (w tym przede wszystkim filmu), uwarunkowania procesu twórczego, specyfikę poszczególnych dziedzin sztuki (w tym przede wszystkim filmu) oraz metody analizy, interpretacji i wartościowania dzieł artystycznych oparte na wybranych tradycjach, teoriach i szkołach badawczych; - potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować je w formie ustnej w sposób dowodzący dobre opanowanie specjalistycznej terminologii z zakresu historii filmu - potrafi merytorycznie argumentować na rzecz określonego stanowiska wykorzystując poglądy własne oraz innych autorów, dobrze je przedstawiając ocena bdb. (5) - bardzo dobrze zna podstawowe założenia teorii kultury artystycznej (w tym przede wszystkim filmu), uwarunkowania procesu twórczego, specyfikę poszczególnych dziedzin sztuki oraz metody analizy, interpretacji i wartościowania dzieł artystycznych oparte na wybranych tradycjach, teoriach i szkołach badawczych; - potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować je w formie ustnej w sposób dowodzący bardzo dobrego opanowanie specjalistycznej terminologii z zakresu historii filmu oraz posiadania bardzo dobrych umiejętności rozwiazywania problemów z zakresu kulturoznawstwa i nauk o kulturze oraz pokrewnych dyscyplin humanistycznych i społecznych - potrafi merytorycznie argumentować na rzecz określonego stanowiska, wykorzystując poglądy własne oraz innych autorów, rzetelnie je przedstawiając oraz oceniając podczas dyskusji |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.