Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Legal Aspects of Energy Management [WF-OB-POLAEM] Semestr zimowy 2021/22
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Legal Aspects of Energy Management [WF-OB-POLAEM]
Zajęcia: Semestr zimowy 2021/22 [2021/22_Z] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
co drugi wtorek (parzyste), 16:45 - 18:15
sala e-learning
e-learning jaki jest adres?
co druga środa (parzyste), 16:45 - 18:15
sala 405
Kampus Wóycickiego Bud. 23 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 0
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Kinga Makuch-Łyczkowska
Zakres tematów: (tylko po angielsku)

1.2. legal frames of renewable energy

3-6 Investment process in the field of renewable energy

7- 10 support schemes for renewable energy

10 -15 energy efficiency, energy performance of buildings;

presentation of key provisions of the act on thermal modernization and renovation (including issues related to municipal low-emission programs)

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: (tylko po angielsku)

lecture and discussion

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Grade 2

A

1. Student does not explain terminology and principles in the field of renewable energy sources, does not understand the significance of legal frames of RES and energy efficiency,

2. Student does not identify the instruments of international, European, Polish law related to the renewable energy sources and institutional surrounding

B

3.Student cannot construct conclusions from the facts presented to him and concepts regarding renewable energy sources and energy efficiency law.

4.Student does not interprete the legal acts and, on the basis of them cannot give correct conclusions (examines the legal acts, finds the necessary acts).

C

5. Student is not able to work in a group, is critically interested and is not open to innovative achievements in the field of renewable energy sources and energy efficiency law

Grade 3

A

1.Student explains basic terminology and principles in the field of renewable energy sources, understand in general the significance of legal frames of RES and energy efficiency,

2. Student identifies the basic instruments of international, European, Polish law related to the renewable energy sources and institutional surrounding

B

3. Student can construct basic conclusions from the facts presented to him and concepts regarding renewable energy sources and energy efficiency law.

4. Student interprets in general the legal acts and, on the basis of them draws basic conclusions (examines the legal acts, finds the necessary acts).

C

5. Student is able to work in a group to some extend, is little critically interested and open to innovative achievements in the field of renewable energy sources and energy efficiency law.

Grade 4

A

1.Student explains terminology and principles in the field of renewable energy sources, understand well the significance of legal frames of RES and energy efficiency,

2.Student identifies well the instruments of international, European, Polish law related to the renewable energy sources and institutional surrounding.

B

3.Student can construct proper conclusions from the facts presented to him and concepts regarding renewable energy sources and energy efficiency law.

4. Student interprets the legal acts well and, on the basis of them draws correct conclusions (examines the legal acts, finds the necessary acts).

C

5. Student is able to work in a group, is critically interested and open to innovative achievements in the field of renewable energy sources and energy efficiency law.

Grade 5

A

1.Student explains very way terminology and principles in the field of renewable energy sources law, presents in-depth understanding of the significance of legal frames of RES and energy efficiency.

2. Student identifies very well the instruments of international, European, polish environmental law and institutional surrounding.

B

3.Student can construct very well conclusions from the facts presented to him and concepts regarding renewable energy sources and energy efficiency law.

4. Student interprets the legal acts very well and, on the basis of them draws correct conclusions with complex explanation (examines the legal acts, finds the necessary acts).

C

5. Student is able to work in a group performing different roles, is very critically interested and very open to innovative achievements in the field of renewable energy sources and energy efficiency law

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)