Seminarium magisterskie 2 rok [WSE-SO-SMgr]
Semestr zimowy 2021/22
Seminarium,
grupa nr 5
Przedmiot: | Seminarium magisterskie 2 rok [WSE-SO-SMgr] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021/22_Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 4 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Maria Sroczyńska |
Strona domowa grupy: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aCN5kBCtSiB8GuNttz1z21vPdyTNOoIToN3J3aJ784vM1%40thread.tacv2/conversations?groupId=9569c40a-e043-4f55-aa5e-dd86ac19d100&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Literatura: |
Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004. Borowska-Beszta B., Bartnikowska U., Ćwirynkało K., Analiza wtórna jakościowych danych zastanych: przegląd założeń teoretycznych i aplikacji metodologicznych, „Jakościowe Badania Pedagogiczne” 2017, tom 2, nr 1, s. 5-24. Kaufmann J.-C., Wywiad rozumiejący, Oficyna Naukowa, Warszawa 2010. Nowak S.,Metodologia badań społecznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012. Sroczyńska M., Rytuały w młodzieżowym świecie.Studium socjologiczne, Wydawnictwo FALL, Kraków 2013. |
Zakres tematów: |
1.Teoretyczna część prac magisterskich - zakres treści merytorycznych; struktura rozdziału/rozdziałów i podrozdziałów (w odniesieniu do tematów zaakceptowanych przez promotora) 2.Powtórna korekta części teoretycznej prac (po roku pracy pracy indywidualnej magistrantów) 3.Dyskusja nad modelami badawczymi, metodami i narzędziami 4. Korekta modelu badawczego, metod i narzędzi w odniesieniu do tematów prac magisterskich |
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Zajęcia prowadzone w sposób stacjonarny; dodatkowy kontakt (Ms Teams-dyżur dydaktyczny) Zajęcia prowadzone w sposób stacjonarny; dodatkowy kontakt (Ms Teams-dyżur dydaktyczny) -Praca z tekstem - w zakresie wiedzy -Dyskusja - w zakresie wiedzy i umiejętności -Napisanie części teoretycznej pracy, wstępne przygotowanie części metodologicznej - w zakresie umiejętności |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą - magistrant powinien uczestniczyć w seminarium, mieć zakończoną część teoretyczną pracy oraz być w trakcie przygotowywania części metodologicznej; ponadto powinien mieć przygotowane, w kontekście przyszłej dyskusji i zatwierdzenia, narzędzie badawcze; Na ocenę dobrą - magistrant powinien uczestniczyć w seminarium, mieć zakończoną część teoretyczną pracy oraz być w trakcie przygotowywania narzędzia badawczego' Na ocenę dostateczną - magistrant powinien uczestniczyć w seminarium, być w trakcie poprawy części teoretycznej pracy. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.