Systemy społeczne [WSE-SO-SS]
Semestr zimowy 2021/22
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Systemy społeczne [WSE-SO-SS] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021/22_Z]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kinga Lendzion | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
P. Mikiewicz, Społeczne światy szkół średnich. Od trajektorii marginesu do trajektorii elit, Wrocław 2005; R. Meighan, Socjologia edukacji, Toruń 1993; M. Głażewski, Socjalizacja i edukacja w teorii systemów autopojetycznych Niklasa Luhmanna, „Forum Socjologiczne” 2(2011): 141-166; A. Kot, Racjonlaność komunikacyjna w teorii krytycznej J. Habermasa i jej implikacje w sferze edukacji, „Przegląd Pedagogiczny” 2(2015): 69-81; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: wykład z prezentacją, praca w grupach na zajęciach, dyskusja; wiedza_W03, W08 - egzamin pisemny na koniec wykładu; testy na kahoot; umiejętności U01, U03 - praca w grupach, testy kahoot; praca pisemna kompetencje K02, K04 - praca pisemna, dyskusja w trakcie zajęć |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
60% - pisemny egzamin końcowy 20% - testy kahoot 20% - praca pisemna 10% - obecności |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.