Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL]
Semestr letni 2021/22
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2021/22 [2021/22_L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Raoul Bruni | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
G. Alfano - P. Italia - E. Russo - F. Tomasi, "Profilo di letteratura italiana. Dalle origini a fine Ottocento", Milano, Mondadori, 2021. A. Casadei - M. Santagata, "Manuale di letteratura italiana contemporanea", Roma-Bari, Laterza, 2007. Fragmenty lektur analizowanych podczas zajęć zostaną dostarczone Studentom w formie elektronicznej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Modelowe teksty i pisarze literatury włoskiej od Leopardiego do współczesności. Podczas seminarium zostaną przedstawione i omówione modelowe teksty i wielcy pisarze literatury włoskiej od Leopardiego do współczesności, ze szczególnym zwróceniem uwagi zarówno na aspekty stylistyczne analizowanych tekstów, jak i na ich kontekst historyczno-kulturowy. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody ćwiczeniowe i dyskusyjne. Sposòb weryfikacji efektòw uczenia się - w odniesieniu do wiedzy: zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej. - w odniesieniu do umiejętności: udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. - w odniesieniu do kompetencji społecznych: udział w prowadzonych podczas seminariów dyskusjach. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego bardzo dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, aktywny udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonanie wszystkich bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. Na ocenę dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, regularne wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. Na ocenę dostateczną - zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, w stopniu dostatecznym napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.