Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL] Semestr letni 2021/22
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL]
Zajęcia: Semestr letni 2021/22 [2021/22_L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
sala 117
Kampus Dewajtis Nowy Gmach jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 5
Limit miejsc: 7
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Alberto Regagliolo
Literatura:

Vladimir Propp: La morfologia della fiaba, red. Einaudi;

Maddii, Borgogni: Forte 1, 2, 3; ed. Edilingua;

Servetti, Forte in Grammatica, ed. Edilingua;

Gerngross, Puchta, Rettaroli: Grandi amici, Corso di italiano per ragazzi; red. ELI;

Codato, Cravedi, Dorigatti: Viola, Ambarabà; red. Alma Edizioni;

Costa, Doniselli, Taino: Fanta Parole; red. La Spiga Edizioni;

Setti R. (2019): La scoperta della lingua italiana. Linguistica per insegnare nella scuola dell'infanzia e primaria; Franco Cesati Editore;

Arena, Baglieri, (2011): Itinerari di didattica ludica dell'italiano L2 nella scuola primaria; Baglieri Edizioni;

Cameron (2001): Teaching Languages to Young Learners, Cambridge University Press;

Diadori. P. Insegnare Italiano L2

Balboni P. Le sfide di Babele

Zakres tematów:

Montessori, Nauczanie języka włoskiego, Nauka języków obcych

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

Metody ćwiczeniowe i dyskusyjne.

Sposòb weryfikacji efektòw uczenia się

- w odniesieniu do wiedzy: zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej.

- w odniesieniu do umiejętności: udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu.

- w odniesieniu do kompetencji społecznych: udział w prowadzonych podczas seminariów dyskusjach.

Metody i kryteria oceniania:

Na ocenę bardzo dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego bardzo dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, aktywny udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonanie wszystkich bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu.

Na ocenę dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, regularne wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu.

Na ocenę dostateczną - zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, w stopniu dostatecznym napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)