Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Potrzeby wewnętrzne człowieka a podatność na cyberataki [WM-I-U2-PSYCH] Semestr letni 2021/22
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Potrzeby wewnętrzne człowieka a podatność na cyberataki [WM-I-U2-PSYCH]
Zajęcia: Semestr letni 2021/22 [2021/22_L] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 14:00 - 17:00
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 10
Limit miejsc: 10
Prowadzący: Anna Di Giusto, Melania Orzechowska, Maciej Orzechowski
Strona domowa grupy: https://wmp.uksw.edu.pl/
Literatura:

- Maruszewski T., Doliński D. Łukaszewski W., Marszał-Wiśniewska M. (2010). Emocje i motywacja [W]: J. Strelau, D.Doliński (red.), Psychologia. Podręcznik akademicki, T1, Wyd. GWP, Gdańsk,

- Franken R.E. (2005), Psychologia motywacji. Wyd. GWP, Gdańsk

- Maslow A.H. (1963), Theory of Human Motivation, [w:] Sutermeister R.A. (red.), People and Productivity, McGraw-Hill Book Company, New York.

- Reiss S. (2000), Who am I: The 16 Basic Desires that Motivate Our Actions and Define Our Personality, Tarcher/Putnam, New York.

- Aronson E. (2002), Człowiek – istota społeczna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Zakres tematów:

1.Potrzeby wewnętrzne – podstawy naukowe od Arystotelesa poprzez

2. Herzberga, Maslowa aż do Reissa.

3. Pomiar potrzeb i potencjału człowieka – rzetelność i trafność narzędzi psychometrycznych oraz badań opartych na sztucznej inteligencji.

4. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zapobieganiu cyberprzestępstw: wprowadzenie do aplikacji AIA.

5. Wykonanie badania w narzędziu AIA.

6. Analiza potrzeb, a podatność na cyberprzestępstwa.

7. Prognozowanie zachowań na podstawie analizy potrzeb wewnętrznych.

8. Autoanaliza i samorozwój w kontekście podatności na cyberprzestępstwa.

9. Automotywacja i samorozwój w zgodzie ze sobą – jak osiągać FLOW i nie ulegać pokusom w sieci?

10. Socjotechniki, a 32 potrzeby wewnętrzne: analiza (auto)podatności i przeciwdziałanie.

11. Case study – Jak wiedzy o własnych potrzebach pozwoli mi opierać się cyberprzestępstwom?

Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia:

METODY DYDAKTYCZNE - Konwersatorium w trybie zdalnym w ramach synchronicznego kontaktu (student i prowadzący zajęcia uczestniczą w tym samym czasie, ale w różnych miejscach)

SPOSOBY WERYFIKACJII - konwersatorium

Posttest w trybie zdalnym w ramach synchronicznego kontaktu (student i prowadzący zajęcia uczestniczą w tym samym czasie, ale w różnych miejscach)

Metody i kryteria oceniania:

Do zaliczenia przedmiotu konieczne jest:

1. Wypełnienie dokumentacji projektowej.

2. Obecność na 80% zajęć

3. Wypełnienie Pretestu i zaliczenie Posttestu

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)