How to build strong brands [WH-KON-HBSB]
Semestr zimowy 2022/23
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | How to build strong brands [WH-KON-HBSB] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022/23_Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Kama Pawlicka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1) preparatory classes 2. introduction to issues related to building image 3. what is brand and how is it built? 4 Art branding. 5. brand in 4 ways. 6. personal branding. 7. image management in times of crisis 8. building brand through the story. 9) Building relations with clients, also on-line. 10) Rebranding, including rebranding of the visual identity of UKSW 11) logo for the company 12) Building a brand of the country 13) Building a brand of the city 14) gadgets as a form of building the brand |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
ECTS 6: 3 - preparing essey or presantion 1,5 - attendance at classes 1,5 - activity during classes |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
1.preparation of a project for credit/ minor work during the semester - 60% 2. Attendance during classes, two absences allowed - 20%. 3. Activity in classes - 20%. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.