Ewolucja bankowości: od bankowości tradycyjnej do bankowości otwartej [WP-BGC-N-2-EBTO]
Semestr letni 2022/23
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Ewolucja bankowości: od bankowości tradycyjnej do bankowości otwartej [WP-BGC-N-2-EBTO] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 11:30 - 13:00
sala 1743 Kampus Wóycickiego Bud. 17 jaki jest adres? |
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Justyna Dąbrowska | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Podawana na zajęciach, artykuły naukowe, komentarze i inne materiały przesłane studentom w Moodle UKSW albo przez USOSmail; prezentacja w PP w Moodle UKSW |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Akty prawne regulujące status prawny banków, usługi bankowe i usługi płatnicze 2. od bankowości 1.0 do bankowości 4.0. 3. open banking 4. bankowość a ESG 5. najważniejsze wyzwania bankowości 6. Sustainable Finance Disclosure Regulation |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: wykład informacyjny, wykład interaktywny, dyskusja, prezentacja w PP, rozwiązywanie zadań domowych. Metody oceniania: EK1 (BwGC_W09) jest weryfikowany przez egzamin pisemny (w formie testu). |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody oceniania: EK1 (BwGC_W09) jest weryfikowany przez egzamin pisemny (w formie testu ). Wiedza: EK1 (BwGC_W09) Na ocenę BDB (5): Student zna zagadnienia związane z bankowością otwartą. Ma wiedzę o przebiegu ewolucji bankowości. Bardzo dobrze charakteryzuje rolę otwartej bankowości w procesie transformacji cyfrowej. Bardzo dobrze zna przepisy dyrektywy PSD 2 w zakresie wskazanym przez prowadzącego. Rozumie rolę banków w transformacji cyfrowej i w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Na ocenę DB (4) i DB PLUS (4+): Student zna zagadnienia związane z bankowością otwartą. Ma wiedzę o przebiegu ewolucji bankowości. Dobrze charakteryzuje rolę otwartej bankowości w procesie transformacji cyfrowej i, i w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Dobrze zna przepisy dyrektywy PSD 2 w zakresie wskazanym przez prowadzącego. Na ocenę DST (3) i DST PLUS (3+): Student zna w dostatecznym stopniu zagadnienia związane z bankowością otwartą. Ma wiedzę o przebiegu ewolucji bankowości. W stopniu podstawowym charakteryzuje rolę otwartej bankowości w procesie transformacji cyfrowej i, i w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. W stopniu dostatecznym zna przepisy dyrektywy PSD 2 w zakresie wskazanym przez prowadzącego. Na ocenę NDST (2): Student nie zna zagadnień związanych z bankowością otwartą. Nie ma wiedzy o przebiegu ewolucji bankowości. Nie potrafi scharakteryzować roli otwartej bankowości w procesie transformacji cyfrowej i w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Nie zna przepisów dyrektywy PSD 2 w zakresie wskazanym przez prowadzącego. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
wykład dla II roku BGC |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.