Wstęp do historii sztuki. Architektura [WNHS-HS-WdHSAć]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wstęp do historii sztuki. Architektura [WNHS-HS-WdHSAć] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 30 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marta Wiraszka | ||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Wykład informacyjny ilustrowany prezentacjami multimedialnymi (prezentacja Power Point), powiązany z ćwiczeniami, które studenci realizują samodzielnie w trakcie zajęć w grupach 2-3 os. Podstawowym kryterium oceny jest zaliczenie na ocenę w formie pisemnego testu obejmujące wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie wykładu (semestr zimowy) oraz na ćwiczeniach (semestr letni). Zakres umiejętności (HS1_U02, HS1_U03, HS1_U04, HS1_U05 i HS1_U08) realizowany jest przez ocenianie ciągłe (ćwiczenia w grupach) i kolokwium pisemne (wybrane elementy opisu obiektów sakralnych). |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Weryfikacja wiedzy odbywa się poprzez kolokwium pisemne, składające się z czterech zadań przygotowanych w formie prezentacji multimedialnej: zadanie 1 - prawidłowe rozpoznanie zaznaczonych na slajdzie elementów architektonicznych, zadanie 2 - prawidłowe podanie liczby naw i przęseł na podstawie dołączonych planów obiektów sakralnych, zadanie 3 - uporządkowanie kolejności podawanych informacji związanych z opisem architektonicznym, zadanie 4 - opis planu obiektu sakralnego pokazanego na slajdzie. Student uzyskuje ocenę pozytywną, gdy osiągnie minimum 50% punktów. Na ocenę końcową pracy studenta składa się: 80% - oceny z kolokwium 20% - aktywność na zajęciach |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.