Pedagogika specjalna [WNP-PPWZ-PSC]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Pedagogika specjalna [WNP-PPWZ-PSC] | ||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||
Limit miejsc: | 29 | ||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||
Prowadzący: | Marzena Dycht | ||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
METODY DYDAKTYCZNE – Zajęcia realizowane są w siedzibie Uczelni (zjazdy stacjonarne); ze wsparciem metody asynchronicznej - przy pomocy aplikacji Microsoft Teams. Analiza i interpretacja tekstów źródłowych Projekty studenckie - prezentacja z wykorzystaniem środków multimedialnych – prace prezentowane na zajęciach i przesyłane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams Praca w grupach Dyskusja Rozwiązywanie problemu i prezentacja z wykorzystaniem środków multimedialnych Konsultacje – dostępność dla studentów w siedzibie Uczelni, z zapewnieniem możliwości łączenia się online w czasie rzeczywistym w aplikacji Microsoft Teams OPIS SPOSOBÓW WERYFIKACJI EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Zajęcia realizowane są w siedzibie Uczelni (zjazdy stacjonarne); ze wsparciem metody asynchronicznej - przy pomocy aplikacji Microsoft Teams. Weryfikacja osiągniętych efektów uczenia się, określonych w karcie przedmiotu - w siedzibie Uczelni. Sposobem weryfikacji efektów uczenia się będzie ocena z projektu studenckiego, przy uwzględnieniu obecności na zajęciach. |
||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składają się: 1. Projekt studencki - prezentacja z wykorzystaniem środków multimedialnych (0-7 pkt.): aspekt merytoryczny: 0-5 pkt., aspekt formalny pracy: 0-2 pkt.; weryfikacja wyników kształcenia polegać będzie na ocenie jakości wykonanych prac w ramach pracy nad projektem, oceniana będzie umiejętność prezentowanych treści i źródeł wykorzystanych w ramach przygotowywanego zagadnienia, język i stylistyka, logiczność, jak również poprawność merytoryczna pisemnej wypowiedzi – prace prezentowane na zajęciach w siedzibie Uczelni (zjazdy stacjonarne) i przesyłane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams. 2. Obecność na zajęciach (0-3 pkt.); dopuszczalne 3 udokumentowane nieobecności w semestrze: 100% obecności (w tym maksymalnie 3 udokumentowane nieobecności) - 3 pkt., 1 nieudokumentowana nieobecność - 2 pkt., 2 nieudokumentowane nieobecności - 1 pkt., 3 nieudokumentowane nieobecności - 0 pkt. Weryfikacja obecności – w siedzibie Uczelni. Ocena końcowa: 10 pkt.: 5,0; 9 pkt.: 4,5; 8 pkt.: 4,0; 7 pkt.: 3,5; 6 pkt.: 3,0; 5 pkt. i mniej: 2,0 |
||||||||
Uwagi: |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - rok II |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.