Praca empiryczna [WF-PS-N-PEP]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 3
Przedmiot: | Praca empiryczna [WF-PS-N-PEP] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Zdzisław Kobos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1) Cieciuch J., Harasimczuk J., Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA, Wydawnictwo Liberi Libri, 2013, http://liberilibri.pl/sites/default/files/Standardy%20APA-PL.pdf , http://www.athenaeum.umk.pl/pliki/APA.pdf, 2) Nęcka E., Stocki R., Jak pisać prace z psychologii. Poradnik dla studentów i badaczy, e-book, 3) Ozorowski M., Przewodnik pisania pracy naukowej, http://katedra.uksw.edu.pl/dydaktyka/seminaria/przew_pis_pracy_nauk.pdf, |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Podczas zajęć student pozna uwarunkowania pracy naukowej oraz zasady aktywności zawodowej w tym obszarze. Szczegółowa tematyka dotyczy: 1) Sposobów korzystania ze źródeł wiedzy, 2) Działalność naukowa i jej uwarunkowania- I 3) Działalność naukowa - II 4) Zasad realizacji prac naukowych, 5) Przygotowania wystąpienia ustnego (multimedialnego) na konferencję naukową, 6) Przygotowania posteru, 7) Zasady wygłaszania referatu (prezentacja multimedialna), 8) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -I, 9) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -II, 10) Zaplanowania i przygotowania badań naukowych -III, 11) Konferencje naukowe, 12) Koła naukowe 13) Poznanie kryteriów oceny prac naukowych, 14) Zaznajomienie się ze sposobem pisania recenzji, 15) Podsumowanie |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Efekty wiedzy Metoda dydaktyczna – dyskusje, prezentacje multimedialne, poznawanie metod diagnostycznych charakterystycznych dla praktyki psychologicznej w psychologii pracy i organizacji. Efekty umiejętności Metoda dydaktyczna – przeprowadzanie badań metodami wykorzystywanymi w diagnozie z zakresu problematyki psychologii pracy i organizacji. Efekty kompetencji Metoda dydaktyczna – interpretacja metod badawczych wykorzystywanych w diagnozie z zakresu problematyki psychologii pracy i organizacji. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena przedstawionej części teoretycznej zaprojektowanych przez studenta badań. Obejmuje ona: - adekwatność zawartości treściowej do zaproponowanego tematu, - sprawności używania języka naukowego, - przestrzegania zasad pisania prac naukowych, - doboru literatury do tematu.Metody oceny: • semestralna praca pisemna, termin oddania- drugi tydzień 05.2023r., • przygotowanie i zaprezentowanie referatu, wg grafiku dla grupy dziekańskiej, Metody oceny: • semestralna praca pisemna - termin oddania- drugi tydzień 05.2023 r., • przygotowanie i zaprezentowanie referatu, wg grafiku dla grupy dziekańskiej, Kryteria oceniania: • semestralna praca pisemna - (0 ÷ 50 punktów], Skala ocen: dst.: 20- punktów, dst+: 21-30 punktów, db: 31-40 punktów, db+: 41-45 punktów, bdb: 46-50-punktów |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.