Analiza tekstów literackich:Ottocento [WH-F-FW-I-2-ATLiOtto]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Analiza tekstów literackich:Ottocento [WH-F-FW-I-2-ATLiOtto] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 24 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Raoul Bruni | ||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami jak metoda asymilacji wiedzy - wykład informacyjny, opowiadanie/opis, prezentacje wizualne zagadnień. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami jak metoda poszukująca - metoda studium przypadku, wspólna analiza i interpretacja wskazanych podczas zajęć utworów. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami jak metoda dyskusji związanej z analizą omawianych utworów. Zaliczenie na ocenę odbędzie się na podstawie egzaminu ustnego, w terminie wskazanym przez wykładowcę. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę dostateczną (3) absolwent kursu zna podstawową metodologię, terminologię i teorie wykorzystywane w badaniach literaturoznawczych (FW1_W02), w stopniu podstawowym zna współczesne metody analizy i interpretacji dzieła literackiego w perspektywie historii literatury XIX-wiecznych Włoch (FW1_W03), w stopniu podstawowym umie formułować, precyzować i opracowywać problemy badawcze, samodzielnie dokonuje wyboru stosownych metod, umie uzasadnić dobór problemu i metod badawczych w zakresie literatury włoskiej XIX wieku, posługując się przy tym poprawną terminologią naukową (FW1_U03), jest świadomy współodpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego Europy i poszczególnych jej regionów, w szczególności dziedzictwa literackiego XIX-wiecznych Włoch (FW1_K04). Na ocenę dobrą (4) absolwent kursu dobrze zna metodologię, terminologię i teorie wykorzystywane w badaniach literaturoznawczych (FW1_W02), dobrze zna współczesne metody analizy i interpretacji dzieła literackiego w perspektywie historii literatury XIX-wiecznych Włoch (FW1_W03), umie sprawnie formułować, precyzować i opracowywać problemy badawcze, samodzielnie dokonuje wyboru stosownych metod, umie uzasadnić dobór problemu i metod badawczych w zakresie literatury włoskiej XIX wieku, posługując się przy tym poprawną terminologią naukową (FW1_U03), jest dobrze świadomy współodpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego Europy i poszczególnych jej regionów, w szczególności dziedzictwa literackiego XIX-wiecznych Włoch (FW1_K04). Na ocenę bardzo dobrą (5) absolwent kursu bardzo dobrze zna metodologię, terminologię i teorie wykorzystywane w badaniach literaturoznawczych (FW1_W02), znakomicie zna współczesne metody analizy i interpretacji dzieła literackiego w perspektywie historii literatury XIX-wiecznych Włoch (FW1_W03), umie bez żadnych trudności formułować, precyzować i opracowywać problemy badawcze, samodzielnie dokonuje wyboru stosownych metod, umie w pełni uzasadnić dobór problemu i metod badawczych w zakresie literatury włoskiej XIX wieku, posługując się przy tym poprawną terminologią naukową (FW1_U03), jest w pełni świadomy współodpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego Europy i poszczególnych jej regionów, w szczególności dziedzictwa literackiego XIX-wiecznych Włoch (FW1_K04). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.