Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [WH-F-FW-II-1-SmMgrL] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Olga Broniś | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Vladimir Propp: La morfologia della fiaba, red. Einaudi; Maddii, Borgogni: Forte 1, 2, 3; ed. Edilingua; Servetti, Forte in Grammatica, ed. Edilingua; Gerngross, Puchta, Rettaroli: Grandi amici, Corso di italiano per ragazzi; red. ELI; Codato, Cravedi, Dorigatti: Viola, Ambarabà; red. Alma Edizioni; Costa, Doniselli, Taino: Fanta Parole; red. La Spiga Edizioni; Setti R. (2019): La scoperta della lingua italiana. Linguistica per insegnare nella scuola dell'infanzia e primaria; Franco Cesati Editore; Arena, Baglieri, (2011): Itinerari di didattica ludica dell'italiano L2 nella scuola primaria; Baglieri Edizioni; Cameron (2001): Teaching Languages to Young Learners, Cambridge University Press; Diadori. P. Insegnare Italiano L2 Balboni P. Le sfide di Babele |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Montessori, Nauczanie języka włoskiego, Nauka języków obcych |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody ćwiczeniowe i dyskusyjne. Sposòb weryfikacji efektòw uczenia się - w odniesieniu do wiedzy: zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej. - w odniesieniu do umiejętności: udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. - w odniesieniu do kompetencji społecznych: udział w prowadzonych podczas seminariów dyskusjach. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego bardzo dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, aktywny udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonanie wszystkich bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. Na ocenę dobrą – zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, napisanie wskazanych przez prowadzącego dobrej jakości elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, regularne wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. Na ocenę dostateczną - zebranie części odpowiedniej bibliografii do pracy magisterskiej, w stopniu dostatecznym napisanie wskazanych przez prowadzącego elementów częściowych pracy magisterskiej, udział w dyskusjach prowadzonych podczas seminariów, wykonywanie bieżących zadań pisemnych, wskazanych przez prowadzącego w trakcie kursu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.