Teksty biznesowe [WH-FP-M-I-2-TeksBizn]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Teksty biznesowe [WH-FP-M-I-2-TeksBizn] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(jeszcze nie rozpoczęty)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 0 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | |
Literatura: |
brak |
Zakres tematów: |
1. Rodzaje tekstów biznesowych - wstęp, przegląd 2. Biznesowy savoir vivre i prowadzenie spotkań online 3. Prezentacja (konspekt i handout) 4. Infografiki 5. CV , list motywacyjny, referencje. 6. Jak planować pisanie tekstów (biznesowych)? Słowa i zdania, które wzbudzają emocje 7. Informacja prasowa 8. Tekst w mediach społecznościowych (TT, FB, Linkedin, TikTok, Insagram) 9. Sylwetka (biogram, biogram w Wikipedii) 10. Oświadczenie i sprostowanie 11. Ulotka 12. Teksty biznesowe w komunikacji wewnętrzne. Mail i niewsletter. Instrukcje 13. Inne: dedykacja, gratulacje, kondolencje, laudacja, ogłoszenie, nekrolog, podziękowanie, protokół z zebrania, przeprosiny, zaproszenie |
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów. Online. |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność i wykonanie 2 prac domowych tekstów biznesowych (65%= 25% + 20%+20%), przygotowanie projektu ulotki/ newslettera (35%) |
Uwagi: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.