Seminarium licencjackie [WH-FPZ-I-2-SemLi]
Semestr letni 2022/23
Seminarium licencjackie,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [WH-FPZ-I-2-SemLi] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(zakończony)
Seminarium licencjackie [SEMLI], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Małgorzata Burta | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podawana jest przed zajęciami. Wykaz lektur związany jest z zagadnieniami poruszanymi w pracach licencjackich: Słowacki w Libanie Twórczość literacka Zygmunta Szczęsnego Felińskiego Fredro od nowa Jeszcze o Kaczmarskim Wokół motywu kuszenia (św. Antoni i inni) MIckiewicz śmiełowski w wers(j)ach poetów |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami, jak wykład problemowy i referowanie tekstów naukowych, a weryfikowane przez ocenę prezentacji rozdziału pracy. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są weryfikowane w trakcie samodzielnej pracy studenta, a weryfikowane podczas dyskusji oraz pisania rozdziału pracy. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami, jak dyskusja czy studium przypadku, a weryfikowane przez ocenę ciągłą aktywnego udziału w zajęciach. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena ciągła aktywności i postępów studenta. Warunkiem zaliczenia semestru seminarium jest określenie problematyki pracy licencjackiej i zebranie bibliografii. Każdy student prezentuje na seminarium pierwszy rozdział pracy, następnie składa wersję uwzględniającą otrzymane wskazówki i uwagi oraz plan pracy. Na ocenę końcową składają się: 60% ocena rozdziału wraz z konspektem pracy 30% aktywność na zajęciach (referowanie tekstu, udział w dyskusji) 10% obecność. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.