język angielski akademicki: semestr VI [C-JO-EAP-VI-SzD]
Semestr letni 2022/23
Lektorat języków nowożytnych,
grupa nr 3
Przedmiot: | język angielski akademicki: semestr VI [C-JO-EAP-VI-SzD] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(zakończony)
Lektorat języków nowożytnych [LEK_NOW], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Mirosława Majdan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=35399 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Academic Vocabulary in Use, Michael McCarthy, Felicity O’Dell, Cambridge University Press. Oxford Academic Vocabulary Practice, B2-C1, Julie Moore, Oxford University Press. Oxford Academic Vocabulary Practice, B1, Julie Moore, Oxford University Press. Oxford EAP. A course in English for Academic Purposes B2, Edward de Chazal, Sam McCarter, Oxford University Press. Oxford EAP. A course in English for Academic Purposes C1, Edward de Chazal, Julie Moore, Oxford University Press. Materiały zamieszczane na platformie internetowej. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1. Powtórzenie definicji; definition paragraph. 2. Przekonywanie i perswazja. 3. Hipoteza badawcza, teza eseju. 4. AWL – sublist 6. 5. Media społecznościowe; LinkedIn. 6. Egzemplifikacja. 7. Edukacja, edukatorzy. 8. Cybercrime: Revision of passive 9. Prowadzenie zajęć w języku angielskim - English as a Medium of Instruction. 10. Prezentacja projektu: micro-teaching (1). 11. Prezentacja projektu: micro-teaching (2). 12. Prezentacja projektu: micro-teaching (3). 13. Doktorat i co dalej – kształcenie ustawiczne. 14. Powtórzenie do egzaminu końcowego (1). 15. Powtórzenie do egzaminu końcowego (2). Ze względów dydaktyczno – organizacyjnych kolejność omawianych tematów może ulec zmianie. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: Praca z podręcznikami akademickimi, tekstami oryginalnymi i na platformie internetowej, wprowadzanie i utrwalanie gramatyki i leksyki, kształcenie poszczególnych sprawności językowych. Dyskusja, debata, giełda pomysłów, konwersacja w parach i grupach. Czytanie i analiza tekstów przydatnych w pracy akademickiej. Metody weryfikacji: Ocenianie ustawiczne, praca pisemna, prezentacja. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia przedmiotu: - aktywny udział w zajęciach; - oddanie pracy pisemnej; - praca na platformie internetowej; - wygłoszenie prezentacji. Kryteria oceny końcowej: Na ocenę końcową składają się: - systematyczny i aktywny udział w zajęciach oraz praca na platformie edukacyjnej: 30 pkt; - napisanie pracy pisemnej: 35 pkt; - wygłoszenie prezentacji: 35 pkt. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. 0%-59% – ocena 2,0; 60%-67% – ocena 3,0; 68%-75% – ocena 3,5; 76%-83% – ocena 4; 84%-91% – ocena 4,5; |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
język angielski akademicki: semestr VI (MSTeams/Moodle) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.