Historia designu w Europie i Stanach Zjednoczonych [WH-KU-M-II-1-HisDes]
Semestr letni 2022/23
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Historia designu w Europie i Stanach Zjednoczonych [WH-KU-M-II-1-HisDes] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022/23_L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Wiśnicka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Wykład konwersatoryjny Dyskusja Prezentacje multimedialne Weryfikacja - ocena prezentacji na zajęciach KU2_W09 - w trybie ciągłym ustna weryfikacja przyswojenia materiału KU2_U08, KU2_K05 Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami, jak dyskusja i wykład konwersatoryjny, a weryfikowane przez sprawdzenie finałowej prezentacji multimedialnej i ocenę aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami, jak burza mózgów i metoda problemowa, a weryfikowane przez ocenę prezentacji multimedialnej i aktywności na zajęciach. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami, jak prezentacje i studia przypadków, a weryfikowane przez ocenę prezentacji końcowej i udział w burzy mózgów na zajęciach. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenianie ciągłe Aktywność na zajęciach 20% Prezentacja zaliczeniowa (archiwizacja na platformie Moodle) 60% Obecność 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
n/d |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.