język angielski B2: semestr I [C-JO-AB2-I]
Semestr zimowy 2023/24
Lektorat języków nowożytnych,
grupa nr 34
Przedmiot: | język angielski B2: semestr I [C-JO-AB2-I] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24_Z]
(zakończony)
Lektorat języków nowożytnych [LEK_NOW], grupa nr 34 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 24 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 25 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Zielińska | ||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=39212 | ||||||||||||||||||
Literatura: |
English File Upper-intermediate Student's Book (fourth edition), Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Kate Chomacki, Oxford University Press; English Grammar in Use, Raymond Murphy; Grammar and Vocabulary for Cambridge First, Luke Prodromou, Pearson Education; wybrane strony internetowe (m.in. https://learnenglish.britishcouncil.org; https://www.bbc.co.uk/learningenglish; https://www.perfect-english-grammar.com/ https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/); artykuły angielskojęzyczne w prasie i w Internecie. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1.Test poziomujący. 2. Zajęcia organizacyjne. Omówienie warunków zaliczenia lektoratu. Pytania ogólne i szczegółowe. Pytania o podmiot i dopełnienie. Pytania pośrednie 3. Praca (1). Rozmowa kwalifikacyjna o pracę. Słownictwo związane ze środowiskiem pracy i karierą zawodową. 4. Praca (2). Rozmowa kwalifikacyjna o pracę. Słownictwo związane ze środowiskiem pracy i karierą zawodową 5. Academic English - słownictwo związane z edukacją wyższą. Opis UKSW- rodzaje studiów, wydziały i kierunki studiów, obowiązki studenta. 6. Opisywanie osobowości, cechy charakteru. Przymiotniki złożone. Wyrazy modyfiku-jące (modifiers). 7. Pisanie- rozprawka. 8. Test śródsemestralny. Zdrowie i choroby (1)– słownictwo. Opisywanie symptomów choroby, pierwsza pomoc, wizyta u lekarza. 9. Zdrowie i choroby (2). Czasy: Present Perfect, Present Perfect Continuous 10. Moda, styl ubierania się. Przemysł modowy i jego wpływ na współczesny świat. 11. Podróżowanie, podróż samolotem (1). 12. Podróżowanie (2). Przymiotniki - konstrukcja the +przymiotnik, kolejność przymiot-ników w zdaniu. 13. Powtórzenie materiału. Rozwijanie sprawności językowych (rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstu czytanego, mówienie) 14. Test końcowy. 15. Podsumowanie i omówienie semestru. Powtórzenie materiału. Kolejność omawianych tematów może ulec zmianie. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Metody dydaktyczne: Praca z podręcznikiem i na platformie internetowej, wprowadzanie i utrwalanie gramatyki i leksyki, kształcenie poszczególnych sprawności językowych. Metoda eklektyczna ze szczególnym uwzględnieniem metody komunikacyjnej. Metody weryfikacji: testy cząstkowe, ocenianie ustawiczne. Metody dydaktyczne: Dyskusja, debata, giełda pomysłów, konwersacja w parach i grupach. Metody weryfikacji: Ocenianie ustawiczne, projekt, testy. Metody dydaktyczne: Czytanie i analiza rozprawek. Metody weryfikacji: Praca pisemna: rozprawka. Metody dydaktyczne: Metoda projektu. Metody weryfikacji: Prezentacja projektu. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia lektoratu - obowiązkowa obecność na zajęciach stacjonarnych (dopuszczalne 2 nieusprawiedliwione nieobecności) - regularne logowanie się na platformie Moodle - przygotowanie do zajęć (posiadanie materiałów / podręcznika, wykonywanie zadań zleconych na platformie Moodle) - aktywne uczestnictwo w zajęciach (angażowanie się studenta w proces nauki zarówno podczas spotkań stacjonarnych , jak i podczas nauki online) Jako aktywne uczestnictwo studenta na zajęciach stacjonarnych uznaje się: aktywne uczestniczenie w dyskusjach, udzielanie odpowiedzi, wykonywanie ćwiczeń, zadań grupowych, projektów i innych aktywności w klasie oraz współpracę z innymi uczestnikami zajęć Jako aktywne uczestnictwo studenta na zajęciach na platformie Moodle uznaje się regularne logowanie się na platformę, systematyczne wykonywanie zadań i aktywności zamieszczonych i zleconych na platformie Moodle, - terminowe wykonywanie zadań na platformie Moodle (student ma 7 dni – do kolejnych zajęć stacjonarnych na wykonanie zadań zleconych przez lektora, po tym czasie nie ma możliwości zdobycia punktów za aktywność - napisanie testu śródsemestralnego obejmującego rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu - przygotowanie i wygłoszenie krótkiej prezentacji - napisanie wypowiedzi pisemnej - napisanie testu końcowego (semestralnego) W semestrze można otrzymać maksymalnie 100 pkt: - test śródsemestralny (rozumienie tekstu czytanego i rozumienie ze słuchu) -10 pkt - -obecność - 15 pkt (1 punkt za każdą obecność na zajęciach stacjonarnych; za obecność na zajęciach typu e-learning uważa się wykonanie wszystkich aktywności zleconych na daną jednostkę lekcyjną na platformie Moodle) - aktywność - 30 pkt (2 pkt za każde zajęcia stacjonarne i 2 pkt za wykonanie wszystkich aktywności zleconych na daną jednostkę lekcyjną na platformie Moodle) - prezentacja - 15 pkt - test końcowy - 30 pkt Kryteria oceny końcowej Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100. Punktacja: -na ocenę 2 0%-59% -na ocenę 3 60%-67% -na ocenę 3,5 68%-75% -na ocenę 4 76%-83% -na ocenę 4,5 84%-91% -na ocenę 5 92%-100% |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
język angielski B2: semestr I (Blended-learning) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.