język angielski B2: semestr III [C-JO-AB2-III]
Semestr zimowy 2023/24
Lektorat języków nowożytnych,
grupa nr 12
Przedmiot: | język angielski B2: semestr III [C-JO-AB2-III] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24_Z]
(zakończony)
Lektorat języków nowożytnych [LEK_NOW], grupa nr 12 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Liczba osób w grupie: | 22 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Anna Maksjan |
Strona domowa grupy: | https://e.uksw.edu.pl/course/view.php?id=39226 |
Literatura: |
Wszystkie materiały zamieszczane są na platformie internetowej Moodle. Materiały strukturalne kursu zostały opracowane np.New English File ( 3-rd ed.): Upper-intermediate Student’s Book and Workbook, Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig OUP; Destination B2 Grammar&Vocabulary, M.Mann,S. Taylore-Knowles: English Grammar in Use, Raymond Murphy Rekomendowane źródła: Słownik jednojęzyczny: Oxford Wordpower Dictionary; słownik angielsko-polski i polsko-angielski; artykuły angielskojęzyczne w prasie i w Internecie. |
Zakres tematów: |
Tematy Zajęć 1 Wprowadzenie do kursu i organizacja zajęć. Aspekty życia uniwersyteckiego. Sposoby uczenia się. ‘Selfies’. 2. Psychologia muzyki, instrumenty. Muzyka i emocje. Bezokolicznik czy imiesłów. 3. Psychologia snu, problemy ze snem. Struktury : ‘used to, be used to, get used to’ 4 Sztuka sprzeczania się. Sprzeczka czy kłótnia. Czasowniki modalne w przeszłości. 5. Aktorstwo, aktorzy. Czasowniki percepcji. Gesty i emocje. 6. Wygląd i mowa ciała. Opis zdjęcia, obrazu, scenki. Słuchanie wywiadów o aktorstwie 7. Wskazówki do pisania rozprawki. Przestępstwa i postepowanie sądowe. Przyczynowe ‘have’. 8. Cyberprzestępczość. Utrwalenie struktur strony biernej. Pisemne wyrażanie opinii. 9. Media, przekazywanie wiadomości. Mowa zależna. Czasowniki sprawozdawcze. 10. Dziennikarze i dziennikarstwo. Uzupełnienie i utrwalenie materiału z zajęć 5-9 11. Forma pisemna on-line. Temat okolicznościowy. 12. Leksykalny mini test. Wyrażenia idiomatyczne. Wiara i technologia-wykład( film ). 13. Język specjalistyczny związany z kierunkiem studiów – prezentacja projektu(filmiki). Wskazówki powtórzeniowe przed testem 14.Test semestralny. Przedstawienie osiągnięć semestralnych studentów . 15 . Ostateczna ewaluacja. Zadanie dla chętnych. Podsumowanie pracy semestralnej- opinie studentów. |
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
H1A_U10 Metody dydaktyczne: Praca z materiałami podręcznikowymi i na platformie internetowej, wprowadzanie oraz utrwalanie gramatyki i leksyki, kształtowanie poszczególnych sprawności językowych. Metody weryfikacji: Ocenianie ustawiczne, testy. H1A_U08, H1A_U03, H1A_U01 Metody dydaktyczne: Analiza tekstów przykładowych pod kątem wymogów formalnych i form leksykalnych, tworzenie tekstów. Metody weryfikacji: Pisanie tekstu formalnego H1A_U09 H1A_U03 H1A_U01 Metody dydaktyczne: Metoda projektu. Metody weryfikacji: Prezentacja projektu. H1A_K01, H1A_K06 Metody dydaktyczne: Projekt, praca z tekstem. Metody weryfikacji: Ocenianie ustawiczne, test leksykalny, przygotowanie materiałów do projektu |
Metody i kryteria oceniania: |
a) Opis ECTS: - systematyczna realizacja materiału zajęć na platformie - 30 h - przygotowanie zadań domowych - 10 h - przygotowanie projektu ( prezentacji) - 8 h - przygotowanie do testu leksykalnego - 2 h - przygotowanie formy wypowiedzi pisemnej -2 h - przygotowanie materiałów z platformy e-learningowej - 3 h - przygotowanie do testu końcowego - 5 h b) Warunki zaliczenia przedmiotu realizowanego w sposób zdalny w czasie asynchronicznym: - dostęp do komputera podłączonego do Internetu oraz wyposażonego w kamerę oraz mikrofon - systematyczne zapoznawanie się z materiałem zajęć elearningowych - przygotowywanie bieżących prac domowych i ich terminowe przesyłanie do oceny - dłuższa wypowiedź pisemna( realizacja w czasie asynchronicznym) - napisanie testu leksykalnego ( zdalnie w czasie asynchronicznym) - przygotowanie prezentacji video nagranych i umieszczonych na platformie e-learningowej - napisanie testu semestralnego ( stacjonarnie w formie elektronicznej) c) Kryteria oceny końcowej: Student może uzyskać 120 punktów w semestrze. 1.Test semestralny - 0-60 pkt 2. Systematyczne i terminowe przesyłanie zadań domowych 0-30pkt, (2p za 1 zajęcia) 3. Wypowiedź pisemna ( list, opis, rozprawka etc.) 0-5 pkt 4. Test leksykalny - 5 pkt( dla 80% poprawie wykonanych zdań ) 4. Prezentacja video-projektu- 0-5 pkt 5. Wykonanie zadań interaktywnych na platformie 10 pkt za min. 80% i powyżej wykonanych ćwiczeń 6. Zadania dodatkowe 0-5 + i więcej... pkt Wykonywanie podstawowych prac domowych na platformie jest obowiązkowe. Studenci, którzy prześlą w terminie mniej niż 50 % zadań domowych nie będą podlegali procedurze kwalifikacji końcowej. Z uwagi na co najmniej tygodniowy czas przeznaczony na realizację materiału z poszczególnych zajęć, zadania przesłane z opóźnieniem do 12 godzin po terminie będą oceniane na 1p natomiast zadania przesłane po 12 godzinach od podanego terminu będą oceniane na 0p. |
Uwagi: |
język angielski B2: semestr III (Platforma Moodle) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.