Warsztat wydawcy [WH-FPZ-M-II-2-WarWyd]
Semestr zimowy 2023/24
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Warsztat wydawcy [WH-FPZ-M-II-2-WarWyd] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24_Z]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 40 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marta Piotrowska | ||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
SPOSOBY WERYFIKACJI EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: - ocena aktywności studentów na zajęciach; - ocena prezentacji (na jeden z wybranych tematów dotyczących zagadnień związanych z pracą wydawnictwa oraz promocją literatury); - ocena pracy zaliczeniowej (projekt własnego wydawnictwa). SPOSOBY WERYFIKACJI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA: Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu wiedzy: - ocenianie ustawiczne, w trakcie zajęć; Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu umiejętności: - ocenianie ustawiczne, przygotowywanie niewielkich prezentacji na tematy związane z omawianym materiałem; - przygotowanie pracy zaliczeniowej (projekt własnego wydawnictwa i publikacji w nim wydanej); Metody oceniania efektów kształcenia z zakresu kompetencji społecznych: - ocenianie ciągłe, podczas zajęć. Bierze się pod uwagę umiejętność współpracy w grupie lub w mniejszych zespołach; - umiejętność dyskusji i polemiki w trakcie wypowiedzi ustnych; - umiejętność prezentacji przygotowanych wcześniej materiałów (autoprezentacja). |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
CAŁOŚCIOWA OCENA WYSTAWIANA JEST NA KONIEC CYKLU ZAJĘĆ. OCENA OBEJMUJE: - obecność (dopuszczalne są 2 nieobecności nieusprawiedliwione w cyklu zajęć); - aktywne uczestnictwo w zajęciach (zabieranie głosu w różnych formach dyskusji; przygotowanie do zajęć); - zaliczenie pierwszego semestru – przygotowanie prezentacji (na 1-2 z wybranych tematów dotyczących zagadnień związanych z pracą wydawnictwa oraz promocją literatury (oceniany jest poziom merytoryczny prezentacji, kreatywność i pracochłonność wykonania pracy. Prezentacja może być wykonana z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych); - praca roczna – przygotowanie prezentacji własnego wydawnictwa i jednej książki, która została przez nie wydana. Projekt powinien zawierać: 1. nazwa wydawnictwa wraz z jej genezą. 2. Profil wydawnictwa - informacje o celach wydawnictwa, jakie książki wydają (opisać 2-3 wydane wcześniej książki), jaka jest strategia wydawnictwa. 3. Logo wydawnictwa – co przedstawia, w jaki sposób wiąże się z charakterem wydawnictwa. 4. Najnowsza pozycja wydawnictwa – projekt okładki, informacje o książce od wydawcy (tył książki, informacje na stronie wydawnictwa i księgarń), sposoby finansowania i promocji publikacji, arkusz kalkulacyjny z kosztami wydania tej publikacji i potencjalnymi zyskami ze sprzedaży. Powyższe kryteria wyznaczają cząstkowe oceny, które łącznie składają się na ocenę całościową (żadna z ocen cząstkowych nie może być negatywna). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.