Seminarium licencjackie [WH-KUZ-I-3-SemLicen]
Semestr zimowy 2023/24
Seminarium licencjackie,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium licencjackie [WH-KUZ-I-3-SemLicen] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023/24_Z]
(zakończony)
Seminarium licencjackie [SEMLI], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 2 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 6 | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Paweł Kuciński | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Umberto Eco, Jak napisać pracę dyplomową. poradnik dla humanistów. Przekład i aneks Grażyna Jurkowlaniec. Wstęp do wydania polskiego Wojciech Tygielski, UW, Warszawa 2007 B. Stępień, Zasady pisania tekstów naukowych. Rozprawy doktorskie i artykuły, Warszawa 2016. J. Maćkiewicz, Jak pisać teksty naukowe, Gdańsk 2001 Ponadto, literatura będzie dedykowana poszczególnym pracom, powstającym na seminarium, których Autorkami, Autorami, będą jego uczestnicy. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
Wszystkie efekty uczenia się osiągnięte zostaną metodami: - dyskusja (m. konwersatoryjna) nad tematami przyszłych prac - wypracowanie formuły tytułowej (m. konwersatoryjna, burza mózgów), - pomoc w stylistycznym opracowaniu tematu (m. wykładowa), bibliografii, podziału treści - dyskusja nad przesyłanymi prowadzącemu fragmentami tekstu - Wspólna, wzajemna, krytyka tekstów nadesłanych (praca w grupie, burza mózgów) Weryfikacja efektów kształcenia w obszarze wiedzy realizowana jest metodami poszukującymi, w obszarze umiejętności- ćwiczeniowo-praktycznymi a w obszarze kompetencji społecznych- eksponującymi oraz ćwiczeniowymi. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą: student realizuje zadania wyznaczone przez prowadzącego, czyni postępy w pracy nad licencjatem, osiąga bardzo dobre efekty w regularnej pracy nad tekstem i przygotowuje 50% zaplanowanego tekstu pracy dyplomowej. Na ocenę dobrą: student realizuje powierzone mu zadania w czasie wyznaczonym przez prowadzącego, czyni postępy w pracy nad licencjatem, osiąga dobre efekty w tym zakresie i przygotowuje 40% zaplanowanego tekstu pracy dyplomowej. Na ocenę dostateczną: student pracuje w rytmie częściowo niezależnym od wskazań prowadzącego, przygotowuje pracę licencjacką w 30 % zaplanowanego tekstu pracy dyplomowej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.