MA Seminar [WH-KU-II-1-SemMgr-L]
Summer semester 2023/24
Seminar,
group no.3
Course: | MA Seminar [WH-KU-II-1-SemMgr-L] |
Class: |
Summer semester 2023/24 [2023/24_L]
(in progress)
Seminar [SEM], group no.3 [other groups] |
Time and location:
|
|
Nearest dates:
|
Some of dates are hidden - show all dates.
|
Number of students: | 6 |
Places available: | 6 |
Examination: | credit |
Lecturer: | Wojciech Sadłoń |
Bibliography: |
(in Polish) Podejścia teoretyczne: M. Archer, Kultura i sprawczość, Warszawa 2019 M. Archer, Człowieczeństwo, Kraków 2013 A. Reckwitz, Odkrycie kreatywności, Warszawa 2017 H. Joas, Powstawanie wartości, Warszawa 2009 W. Sadlon, Polish Catholicism Between Tradition and Migration. Agency, Reflexivity and Transcendence, Routledge 2021 Metodologia E. Babbie, Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2003. G. Rose, Interpretacja materiałów wizualnych, Warszawa 2010. J. Storey, Studia kulturowe i badania kultury popularnej. Teorie i metody, Kraków 2003. M. Banks, Materiały wizualne w badaniach jakościowych, Warszawa 2010. S. Pink, Etnografia wizualna. Obrazy, media i przedstawienie w badaniach, przeł. M. Skiba, Kraków2009. A. Sułek, W terenie, w archiwum i laboratorium, Warszawa 1990 |
Metody dydaktyczne i sposoby weryfikacji efektów kształcenia: |
(in Polish) Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane takimi metodami jak dyskusja (seminaryjna) oraz prace pisemne a weryfikowane przez wybrany temat, perspektywę oraz zastosowaną terminologią w konspekcie pracy magisterskiej. Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane takimi metodami jak praca z tekstem a weryfikowane przez zastosowaną metodologię, opracowanie pozycji źródłowych, komponowaniem bibliografii oraz przypisów. Efekty kształcenia w obszarze kompetencji społecznych są osiągane takimi metodami jak prace pisemne oraz dyskusją (seminaryjną) a weryfikowane przez postępy w pisaniu pracy oraz udział aktywny w seminarium. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Warunkiem zaliczenia drugiego semestru seminarium jest złożenie pierwszego rozdziału pracy. Na ocenę końcową składa się w 70% wywiązywanie się z cząstkowych zadań pisemnych, w 20% obecność na seminarium oraz w 10% aktywność w trakcie zajęć. |
Copyright by Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw.